Explain?
---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 12:51 ----------
de video bevat inhoud van umg en is niet beschikbaar in je land
Als je zelf in de buurt woont en er nog niks van gehoord hebt, weet ik niet waar je gezeten hebt de afgelopen week

.
Vorige editie was in Diepenbeek. Diegene die het organiseerde had gewoon een feestje in gedachten met zijn vrienden enzo, maar door het de naam 'Project X' te geven, stond er die avond een man of 120 in zijn huis. Nu valt dat nog ergens wel mee, maar toch ff schrikken neem ik aan

.
Een paar dagen geleden had een meisje uit Lommel hetzelfde idee, en maakt een facebook evenement aan aangaande het gebeuren.. Iedereen nodigt iedereen uit en al snel waren er 700-800 aanwezigen. Ze had zelfs al dj's en dergelijke geboekt, maar ze kreeg schrik en verwittigde de politie die de 31ste uit voorzorg heel de avond voor haar deur zullen staan blijkbaar

. Ze heeft het evenement van facebook gehaald, maar een of andere kerel heeft het terug aangemaakt en in de info gezet dat het op het adres is van dat zelfde meisje. Dit zorgde natuurlijk voor wat relletjes hier en daar. Aangezien ik zelfs vernomen heb dat men de straat af gaat zetten (omdat er meer dan 4000 mensen op 'misschien aanwezig' stonden), heeft die kerel het verplaatst naar een openbare plaats. Vandaag word ik uitgenodigd voor 'Project X fest', 'Project kristalpark', 'Project X Lommel' enz. Het blijken allemaal verschillende evenementen te zijn.
En er gaat echt wel wat volk op af. Ik zie heel wat fb-gesprekken waar er afgesproken wordt om 'eerst eens op dat project X gedoe te gaan kijken'.
Of het nu gecancelled wordt of niet, er zal wel wat volk staan

. Iets dergelijks is in Noord-Limburg een paar jaar geleden al eens georganiseerd tijdens de 'grote botsautomix' van Gunther D op Studio Brussel (welbekend onder alle Belgen). Het grote verschil was hier dat het op een parking was en dat je natuurlijk niet je eigen huis overhoop laat halen

. Dat was trouwens een zeer degelijk parking feestje moet ik zeggen.
Dussssssss, ben eens benieuwd

.