MuscleMeat

Promo - The resistance continues!

Ik zou zoooo graag willen gaan, heb hem al gemist op reverze (lotto arena zal propvol)
Maar helaas pindakaas het is veel te ver rijden :mad:
Mja nog een dikke maand en het is Ghosttown :D

Ben erbij vanacht!!!!!!!!!

Heb er zwaar van genoten weer, enige smet was dat de dansvloer zo ****ing glad was geworden dat ik rond 06:00 onderuit ging tijdens het hakuuuh. Gevolg: zwaar gekneusde elleboog(links) bij de minste beweging van me arm ga k door de grond van de pijn, maar al met al een geslaagde party.

jah daar moet je inderaad wel vaker voor uitkijken dat je niet op je bek gaat, omdat de vloer zo glad is. Ben op feesten ook wel een paar keer bijna gegaan maar gelukkig nooit hellemaal. Meestals ben je gelijk zo smerig ook als je onderuit gaat.

jah daar moet je inderaad wel vaker voor uitkijken dat je niet op je bek gaat, omdat de vloer zo glad is. Ben op feesten ook wel een paar keer bijna gegaan maar gelukkig nooit hellemaal. Meestals ben je gelijk zo smerig ook als je onderuit gaat.

Bij de plee``s was het helemaal erg, leek wel of er een sunami geweest was:D

Qlubtempo was het vetst toen het nog op de hemkade was.

En als de vloer glad is ken je lekker dansen man... :)

Hemkade (The Fun) ben ik ook vaak genoeg geweest. Heb het altijd wel naar m'n zin daar.

En aan de eene kant klopt het wel als de vloer nat is dat je dan lekker kan dansen, maar sommige vloeren worden echt spek glad dan.
En dat is dan weer net iets te.

wat is een sunami?

• Topic Starter Topic Starter
Twas een zwaar vet feessie!

hoe oud moet je daar voor zijn 16 of 18 of 20
want als ik 18 ben dan ga ik ook standaard naar promo enz. maar als aller 1ste A nightmare outdoor:cool: wie is er trouwens geweest in 2008?

Je moest idd 18 zijn. Controle op ID was er overigens niet dus als je er wat oud uit ziet zou je het kunnen proberen.

hoe oud moet je daar voor zijn 16 of 18 of 20
want als ik 18 ben dan ga ik ook standaard naar promo enz. maar als aller 1ste A nightmare outdoor:cool: wie is er trouwens geweest in 2008?

Eigenlijk voor alle grote feesten geld standaard dat je 18 moet zijn.
Maar als er feest in een discotheek word gegeven dan wil de leeftijd ook nog wel eens 16 zijn.
Dat ligt een beetje aan het soort feest en de organisatie.

Hmmm.. jammer me nicht zei da je het bij nightmare nog wel is zou kunnen proberen of was dat vroeger alleen zo?;)

Is op ieder feest nog wel zo, maar het ligt er aan of je er zelf ouder uit ziet of niet.
En wie je bij de ingang treft. De eene portier is makkelijker als de ander.
Ze kunnen altijd om ID vragen.
Het is een beetje een gok, maar ik ken er ook wel die er voor hun 18e naar een feest gingen en zonder problemen binnen kwamen.

Heb er zwaar van genoten weer, enige smet was dat de dansvloer zo ****ing glad was geworden dat ik rond 06:00 onderuit ging tijdens het hakuuuh. Gevolg: zwaar gekneusde elleboog(links) bij de minste beweging van me arm ga k door de grond van de pijn, maar al met al een geslaagde party.

Krijg je ervan als je ligt te hakken.:roflol:

Terug
Naar boven