AndroidHealthClinic

Prop e5d

Panda11

Dutch Bodybuilder
Waardering
44
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
Heb tijdens het bestellen niet goed gekeken en heb dus mast prop, EOD is voor mij voorlopig nog even weggelegd. Ik zet momenteel E5D (woensdag - zaterdag), en voel me hier goed bij.

Mijn vraag nu: is het aangeraden de prop E5D te zetten, of zou ik deze compound beter weglaten?
Hieronder de roidcalc grafiek, het lijkt me qua schommeling erg meevallen maar wil toch graag eens jullie mening hierover.

Bedankt!

Calc.PNG

Hoe kan je nou missen dat je prop hebt ipv E ? :roflol:

Ik zou hem zelf weglaten.

• Topic Starter Topic Starter
Wat te snel geweest in het doorgeven van de bestelling, fout ligt dus volledig bij mij :duh:
Nuja, lesje geleerd en heb dan alvast wat mast prop liggen :D

Maar ik zou de prop dus best weglaten dan, te grote schommelingen?

Zijn vast wel weer talenten die vinden dat 't kan, net als Ace 1 keer per week enzo maar ik zou 't weglaten. EOD of ED en anders zou ik 't niet nemen.

Ik overweeg nog om ED subq te injecteren met een insulinespuit, dit komt neer op 0,15ml ED, lijkt me niet zo een probleem dan. Heb enkele topics doorlopen over het subq injecteren. Iemand hier ervaring mee?

Ik overweeg nog om ED subq te injecteren met een insulinespuit, dit komt neer op 0,15ml ED, lijkt me niet zo een probleem dan. Heb enkele topics doorlopen over het subq injecteren. Iemand hier ervaring mee?

Dat komt neer op grofweg 100 mg TestP per week? Waarom zou je dat willen doen, kun je zowat net zo goed niet zetten.

De mast is gedoseerd op 200mg/ml, dus wekelijks 200mg mast

Kan hier natuurlijk geen merk noemen, maar is met een stier, iemand ervaring met het subQ zetten?

Is dat niet pijnlijk? Mast p op 200

Bullshit Mast P op 200.

Maar je kan je supplier toch wel ff zeggen dat je verkeerd hebt besteld en dat je hem wilt omruilen? Moet toch gewoon kunnen?

Dan moet ik het met post even terugsturen, kan eventueel de prop houden voor volgende cycle en wat mast E bestellen, maar zal het gewoon ED subQ zetten. De mast prop is wel degelijk op 200...

Mast p op 200mg gedoseerd kun je vergeten. En wat iemand al aangeeft gewoon omruilen toch? Of je bewaard het voor een volgende keer en besteld 2-3 vialletjes bij. Lijken mij 2 betere opties dan het geklooi wat je zelf bedacht hebt, niet dan?

Ik heb precies dezelfde mast als jou in mijn handen gehad. Kon aan 2 potjes komen voor 50 euro.
Een maat had ze gebruikt.

Subq is toch in je vet??
Volgens mij kan dat helemaal niet met aas op olie basis.
Waarom zet je het niet gewoon eod met naald 0, 40*20mm?

Anders inderdaad bewaren.

Ik heb precies dezelfde mast als jou in mijn handen gehad. Kon aan 2 potjes komen voor 50 euro. Een maat had ze gebruikt. Subq is toch in je vet?? Volgens mij kan dat helemaal niet met aas op olie basis. Waarom zet je het niet gewoon eod met naald 0, 40*20mm? Anders inderdaad bewaren.

Haha dus het is dubbel gedoseerd en de helft van de prijs? Hahaha yeah buddy. "wel degelijk op 200"

Ik heb de gebruikelijke prijs betaald hoor, heb eerder nooit problemen gehad met deze supplier, de test en tren waren altijd van goede kwaliteit en heb hier kwaliteitsmassa mee behaald. Volgens jullie zal de mast op 100mg/ml gedoseerd zijn?

Ik weet niet wat je hebt ingevuld in de roidcalc, maar er klopt iig niets van :p. De gegeven halfwaardetijden zijn veel hoger dan in werkelijkheid (niet 4,5 maar 0,8 dagen voor prop). Daarnaast doet die roidcalc erg raar: de bloedwaardes stijgen al 2 dagen voordat je volgende injectie aan de beurt is, wat natuurlijk pas gebeurt nadat de injectie is gedaan. Hierdoor lijken de bloedwaardes in de grafiek veel stabieler dan ze zijn. Propionaat e5d is echt helemaal waardeloos.

Ja die dealer kwam er niet vanaf. Geloof dat het ook maar amper werkte. Kut merk zeg.

Vreemd, zal ook veranderen van merk na dit gebeuren, op hun tren en test ging ik wel erg goed.
Zal wat mast enanthate aanschaffen van een ander merk. Bedankt iedereen!

Terug
Naar boven