Panda11
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 44
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
Heb tijdens het bestellen niet goed gekeken en heb dus mast prop, EOD is voor mij voorlopig nog even weggelegd. Ik zet momenteel E5D (woensdag - zaterdag), en voel me hier goed bij.
Mijn vraag nu: is het aangeraden de prop E5D te zetten, of zou ik deze compound beter weglaten?
Hieronder de roidcalc grafiek, het lijkt me qua schommeling erg meevallen maar wil toch graag eens jullie mening hierover.
Bedankt!
Mijn vraag nu: is het aangeraden de prop E5D te zetten, of zou ik deze compound beter weglaten?
Hieronder de roidcalc grafiek, het lijkt me qua schommeling erg meevallen maar wil toch graag eens jullie mening hierover.
Bedankt!

. De gegeven halfwaardetijden zijn veel hoger dan in werkelijkheid (niet 4,5 maar 0,8 dagen voor prop). Daarnaast doet die roidcalc erg raar: de bloedwaardes stijgen al 2 dagen voordat je volgende injectie aan de beurt is, wat natuurlijk pas gebeurt nadat de injectie is gedaan. Hierdoor lijken de bloedwaardes in de grafiek veel stabieler dan ze zijn. Propionaat e5d is echt helemaal waardeloos.