Fitness Seller

Pros en confrontatie met aas

Geef Jay Cutler groot gelijk, wat moet je dan zeggen als je met een Muscletech shirt rondloopt.

Ja het is hetzelfde als voetbal en elke andere sport we weten het maar kijken er niet naar terwijl bodybuilders zich er niet voor schamen je zal je titel niet verliezen omdat je test hebt gebruikt

Contador is vrij actueel, valt dit ook onder aas ? of valt aas onder doping? argh whatever

Ja het is hetzelfde als voetbal en elke andere sport we weten het maar kijken er niet naar terwijl bodybuilders zich er niet voor schamen je zal je titel niet verliezen omdat je test hebt gebruikt

Voetbal?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 18:45 ----------

Markus geeft het een heel klein beetje toe als je goed luistert

Markus geeft het niet een heel klein beetje toe. Hij geeft het gewoon toe (omwonden weliswaar maar zeer duidelijk).

Niet dat dat een grote verrassing was voor mij :)

In die docu bigger faster stronger better gaf Jay het ook toe

die van gustavo is echt epic :roflol:

wat een debiel

zou t zelfde zeggen als ik een sponsor had.
niks nieuws..

schitterende reactie van coleman:p
i never use no steroids:D iedereen lachen:D

weet dat het eigk een domme vraag is , maar zijn er pro's waar er zeker van is dat ze geen AAS gebruiken ?
ik ben echt een AAS verstandsloze, kunnen ze alles opsporen in bloed etc ?

Ga er maar vanuit dat als het er asociaal buff uitziet zoals bij al de mannen op de video's in op, Ze aan de AAS zitten.

Hij lult zich er toch maar zwakjes uit met z'n "we are drug tested" bullshit. Maar ik weet ook wel dat ie 't niet MAG 'toegeven'.

Ik geloof gustavo wel hoor, kijk hoe overtuigend hij is!!

Begrijp mensen toch niet hoor je ziet toch meteen dat deze kerels gebruiken waarom schijnheilig doen zelfs al heb je een sponsor dan nog of je met wat shakes zo kan worden!!!!!

Zijn we dan zo bekrompen om te zeggen dat dit naturel te behalen is wat voor wereld leven we?

Zeg gewoon " PROFFESIONELE BODYBUlIDERS ZITTEN AAN STEROIDS HET IS HUN BEROEP" punt.

schitterend interview met Marcus. Spreekt goed en vlot engels!

Voetbal?

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 18:45 ----------

Markus geeft het een heel klein beetje toe als je goed luistert
ja in voetbal word ook gebruikt ben je nu in shock :D

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 10:43 ----------

Begrijp mensen toch niet hoor je ziet toch meteen dat deze kerels gebruiken waarom schijnheilig doen zelfs al heb je een sponsor dan nog of je met wat shakes zo kan worden!!!!!

Zijn we dan zo bekrompen om te zeggen dat dit naturel te behalen is wat voor wereld leven we?

Zeg gewoon " PROFFESIONELE BODYBUlIDERS ZITTEN AAN STEROIDS HET IS HUN BEROEP" punt.
Hun beroep is bodybuilding op top meedraaien en roids en hormonen helpen zie het als de bal bij voetbal;)

ja in voetbal word ook gebruikt ben je nu in shock :D

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 10:43 ----------

Hun beroep is bodybuilding op top meedraaien en roids en hormonen helpen zie het als de bal bij voetbal;)

:roflol: Markus had gewoon zijn laatste antwoord direct moeten geven, denk je dat het logisch gezien mogelijk is? Nee? Waarom dan vragen:) Alsof het de sport zou schaden als ze het openlijk toegeven

op top niveau wordt altijd gebruikt, we willen immers ook steeds betere prestaties zien

geen records meer, is geen kijkers meer

Terug
Naar boven