MuscleMeat

Protesteer mee tegen de datalimiet in België..

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Waardering
5
Protesteer mee tegen de datalimiet in België..

Ikzelf leg elke maand +40 euro neer voor een 10Gb downloadmarge..
Ik betaal elke maand dan ook nog eens +10 euro aan administratieve rompslomp voor extra volume blokken. Dat allemaal omdat er geen concurrentie is in België. Soms lijkt het of ze hier kartels liggen vormen opdat geen enkele ISP met onbeperkt internetten zou afkomen..
Het is triestig, of je nou last hebt van de limiet of niet..
Als bedrijf dat een bijna monopolie heeft over breedband internet en met zo'n schamele prestaties aan komt durven zetten...

Mij zit het tot hier...

Je kan hiervoor een petitie teken. Dus wees solidair.. Of je nou Belg bent of niet..

Het onderwerp omtrent de datalimiet vind je hier:
http://tweakers.net/nieuws/39840?

De petitie kan je hier tekenen:
[Link niet meer beschikbaar]

Nog een paar andere ideëen:

- Een brief opstellen waar de belangrijkheid van het opheffen van de downloadlimiet aangekaart wordt en deze allen doorsturen naar Telenet en Belgacom.
- Minister van Werk en Informatisering "Internet voor iedereen" Peter Vanvelthoven en Vlaams Volksvertegenwoordiger Carl Decaluwé aanschrijven.
- Test Aankoop
- Media: 4040 van VTM, VRT, Kranten...

Thanks ;)

Nou, eerlijk gezegd heb ik daar geen last van, mijn datalimiet ligt op 30GB. Ik zou wel een wat hogere uploadsnelheid willen want die ligt hier in België wel heel laag ten opzichte van Nederland.

Het blijft een Belgische ziekte, ze willen steeds de mensen tot op het bot uitzuigen en veel laten betalen voor extraatjes. Zo ook voor GSM gebruik, kabeltelevisie, vaste telefonie,..

@ Bracke: zou je dan niet goedkoper af zijn met een iets duurder abbo dan steeds die extra volumeblokken bij te kopen? Ik zou zo denken van wel.

Done. Datalimiet sucked.

• Topic Starter Topic Starter
The rebel zei:
Nou, eerlijk gezegd heb ik daar geen last van, mijn datalimiet ligt op 30GB. Ik zou wel een wat hogere uploadsnelheid willen want die ligt hier in België wel heel laag ten opzichte van Nederland.
Het blijft een Belgische ziekte, ze willen steeds de mensen tot op het bot uitzuigen en veel laten betalen voor extraatjes. Zo ook voor GSM gebruik, kabeltelevisie, vaste telefonie,..
@ Bracke: zou je dan niet goedkoper af zijn met een iets duurder abbo dan steeds die extra volumeblokken bij te kopen? Ik zou zo denken van wel.
Ja.. Ik zal dan 60 euro neerleggen voor een datalimiet van 15Gig :mad:
Als ik een duurder abonnement neem, moet ik nog eens 10 euro opleggen.. Dan ben ik er met m'n adminstratieve rompslomp toch nog goedkoper vanaf...
Dumpen die shit, t' is genoeg geweest... [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat download je in godsnaam als je een date lim nodig hebt van 10 gig ? Dag en nacht films ofzo ?

10 gig zijn 6 films... (goeie kwaliteit)

datalimiet sux. petitie getekend.

datalimiet is k*t

signed

Gefixt!

Had het daarvoor al getekend, blijkbaar toch vele mensen die zo denken, met 10 luttele GB's kom je niet ver namelijk.

Signed!!

• Topic Starter Topic Starter
Kan zelfs de Olympia DVD niet downloaden :sad:

Goed dat je ons dit laat weten, ik ga meteen tekenen.

Terug
Naar boven