AndroidHealthClinic

proviron en d-bol samen gebruiken?

peezee

Novice
Waardering
0
Hey mensen ff een vraagje.. iemand op een ander forum vertelede me dat je proviron en d-bol niet samen mocht gebruiken in een kuur?? klopt dit?:s owja dit is me kuur voor januari.

wk 1 t/m 6: 30 mg dbol per dag
wk 1 t/m 10: 500 mg test enantaat
wk 1 t/m 12: 25 a 50 mg proviron per dag
wk 13 + 14: 40 mg nolva per dag
wk 15 + 16: 20 mg nolva per dag

B.v.d

het is niet zo dat het niet kan of mag, maar het zal wel de werking van je dbol in de weg staan!!

Ik zou de proviron pas starten na de dbol en doortrekken tot aan je nakuur. Waarom wil je het eigenlijk gebruiken?

Als je 12 weken 50 mg proviron gaat gebruiken als aromatase remmer ben je denk ik beter af met liquidex oid, dat staat de dbol niet in de weg, is goedkoper en werkt beter.

endymion zei:
Als je 12 weken 50 mg proviron gaat gebruiken als aromatase remmer ben je denk ik beter af met liquidex oid, dat staat de dbol niet in de weg, is goedkoper en werkt beter.

goedkoper, akkoord,
beter, akkoord
maar dbol dankt, kort gezegd, een groot gedeelte van zijn werking dankzij zijn oestrogen werking, met liquidex doe je dat eveneens teniet.

verder denk ik dat een aromatase remmer de werking van dbol gedeeltelijk teniet doet, maar je houdt wel droge massa over. ik persoonlijk zou t erbij nemen. wat je ook kan doen is dat je de a-remmer pas neemt na de dbol. dan werkt de test volledig en heb je toch een lekkere kickstart gehad met bijbehorende gains.

12 weken proviron op 50mg is btw wel een duur grapje kun je idd beter liquidex nemen

Volgens mij staat proviron dbol in de weg omdat het de androgene receptor bezet (dus de testo staat het ook een beetje in de weg).

Liquidex doet dat niet dus staat het werking van dbol niet in de weg.

dbol zet snel om in oestrogeen maar ik zie daar het voordeel niet van in. Als het minder snel omzet hou je meer werkzame stof over. Op de oestrogen werking zitten we niet echt te wachten toch?

proviron en testo hebben juist een toegvoegde waarde.
dbol zet idd snel om, maar vergeet niet dat oestrogeen op zich heel anabool is. ik moet er ook niets van weten maar er zijn zeker stemmen die beweren dat oestrogeen tijdens een kuur een toegevoegde waarde heeft. hetgeen ik tot een zekere hoogte beaam, want zonder enige oestrogeen kan een man niet seksueelfunctioneren

dennis999 zei:
proviron en testo hebben juist een toegvoegde waarde.
dbol zet idd snel om, maar vergeet niet dat oestrogeen op zich heel anabool is. ik moet er ook niets van weten maar er zijn zeker stemmen die beweren dat oestrogeen tijdens een kuur een toegevoegde waarde heeft. hetgeen ik tot een zekere hoogte beaam, want zonder enige oestrogeen kan een man niet seksueelfunctioneren

Oestrogeen schijnt idd ook (een beetje) anabool te zijn, plus het smeert de gewrichten heb ik hier op de board gelezen. Maar we willen natuurlijk niet overmatig veel oestrogeen want dat is weer ongewenst.

Proviron verlaagt de SHBG (Sexual Hormone Binding Globuline), waardoor je meer vrije testosteron hebt in je lichaam. Wat spiergroei weer stimuleert. Tenminste, zo heb ik het gelezen op een ander forum.

Dus Dennis heeft naar mijn weten gelijk ;)

Ik weet niet of het zijn eerste kuur is en wat de reden is dat hij provi wil gebruiken, maar mocht het tegen vocht zijn zou ik eerst kijken hoe je op de dbol en test reageert. Ikzelf bijv heb totaal geen last van een plofkop of andere vochtophoping en vind het daarom zonde om extra middelen als proviron te gebruiken. Verder is een beetje vocht alleen maar wenselijk tijdens een kuur wanneer je plotseling met zwaardere gewichten gaat smijten.

Precies!
Waarom wil je de proviron en eigenlijk bij hebben Peezee?
Kun je dat onderbouwen?:)

Suat zei:
Oestrogeen schijnt idd ook (een beetje) anabool te zijn, plus het smeert de gewrichten heb ik hier op de board gelezen. Maar we willen natuurlijk niet overmatig veel oestrogeen want dat is weer ongewenst.
Proviron verlaagt de SHBG (Sexual Hormone Binding Globuline), waardoor je meer vrije testosteron hebt in je lichaam. Wat spiergroei weer stimuleert. Tenminste, zo heb ik het gelezen op een ander forum.
Dus Dennis heeft naar mijn weten gelijk ;)

Zozo ouwe anaboluhguru;) ....je hebt je huiswerk gedaan zie ik.:D

• Topic Starter Topic Starter
is idd me eerste kuur:D

wil ipv in wk 1 starten met proviron pas in week 7 starten

Terug
Naar boven