Fitness Seller

proviron en tamoxifen

maabody

Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
63kg
Vetpercentage
20%
Ik wil gaan beginnen met een kuur. Ik train nu al drie jaar en heb op het moment het volgende trainschema.

Trainschema op het moment is:
maandag- borst biceps buik+ cardio
dinsdag- benen + buik
donderdag- rug + cardio
vrijdag- schouders triceps +cardio

Ook heb ik een normaal eetschema met eiwit shakes, kip, groente rijst ect.

Mijn vetpercentage is nog best wel hoog vandaar ook dat ik een kuur wil gaan doen. Het is mijn doel om droger te worden

Er is mij aangeraden om een kuur met proviron en tamoxifen(nolva) te gaan doen. Ik ben hier nog wat onzeker over omdat ik er weinig verstand van heb.
Wat raden jullie aan?

Nou wie heeft je dat aangeraden??? Voor vrouwen zijn middelen als deca, primo en anavar geschikte aas.

Anavar zijn tabs de andere 2 injects. Best met tabs eens te beginnen en zien wat het doet voor je. Gebruikelijke dosering voor vrouwen is 10-20mg pd.

Welkom hier trouwens, gebruik de zoekfunctie dan staat hier aardig wat info voor je om door te nemen.

Worden wel vaker door vrouwen gebruikt omdat 'oestrogeen blokkers' aanlokkelijk klinkt.

Zou sws niets gebruiken waar je weinig verstand van hebt ;)

wat is je vp dan?

probeer eerst natural te cutten voordat je naar allerlei middelen grijpt (wat geen wonderen verricht)

en je kuur zeker niet doen.

Ik wil gaan beginnen met een kuur. Ik train nu al drie jaar en heb op het moment het volgende trainschema.

Trainschema op het moment is:
maandag- borst biceps buik+ cardio
dinsdag- benen + buik
donderdag- rug + cardio
vrijdag- schouders triceps +cardio

Ook heb ik een normaal eetschema met eiwit shakes, kip, groente rijst ect.

Mijn vetpercentage is nog best wel hoog vandaar ook dat ik een kuur wil gaan doen. Het is mijn doel om droger te worden

Er is mij aangeraden om een kuur met proviron en tamoxifen(nolva) te gaan doen. Ik ben hier nog wat onzeker over omdat ik er weinig verstand van heb.
Wat raden jullie aan?
Dat is het meest debiele advies wat ik sinds tijden langs heb zien komen.

:roflol: Een kuur proviron en nolva
Hoe verzin je het.

Lekker androgeen ook Provi.

Terug
Naar boven