AndroidHealthClinic

proviron vraag

kontridderr

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m79
Massa
87kg
Gegroet,
weet iemand waarom proviron van het 2 lettermerk maar 60 tabs van 25mg bevatten terwijl alle andere nl labs 100 tabs van 25mg hebben voor de zelfste prijs?

Is proviron een duur goedje om te maken ofzo? Dan ga ik er vanuit dat de andere labs hun proviron versnijden?
Ik zie de logica er alleszins niet van in. Kan iemand dit verklaren?

alles word duurder ook roids, that's my intake

Gegroet,
weet iemand waarom proviron van het 2 lettermerk maar 60 tabs van 25mg bevatten terwijl alle andere nl labs 100 tabs van 25mg hebben voor de zelfste prijs?

Is proviron een duur goedje om te maken ofzo? Dan ga ik er vanuit dat de andere labs hun proviron versnijden?
Ik zie de logica er alleszins niet van in. Kan iemand dit verklaren?

Het is crisis dus alles word duurder, koop dan de 100 tabs, als die hetzelfde kosten als je 60tabs.

De shampoo wat ik koop bij de Kruidvat is nu ook 300ml ipv 400 en een luxere verpakking.

• Topic Starter Topic Starter
oke thanks for comments :)

De gene die jou levert heeft meer geld nodig. Proviron is niet duur denk aan Nolvadex is ook niet duur.

Provi valt onder de prijs klasse van anavar, primo etc.
Dus een duur product.

• Topic Starter Topic Starter
toen ik op vakantie was in turkije (bodrum) vroeg ik achter 'testosteron'. Dat hadden ze niet.
Ze gaven mij een blaadje om het op te schrijven .
Dus ik meteen een waslijstje :) :
clenbuterol
stanozolol
testosteron
proviron

NIETS hadden ze (ben 3 apotheken af gegaan). 1 apotheek had wel oxy's

toen ik op vakantie was in turkije (bodrum) vroeg ik achter 'testosteron'. Dat hadden ze niet.
Ze gaven mij een blaadje om het op te schrijven .
Dus ik meteen een waslijstje :) :
clenbuterol
stanozolol
testosteron
proviron

NIETS hadden ze (ben 3 apotheken af gegaan). 1 apotheek had wel oxy's

Je moet ook een Turks contactpersoon hebben ;)

Edit: weet niet of ik prijzen mag noemen van HG producten.

Laatst bewerkt:
Het is inkoop niet duur maar omdat iedereen denkt dat het duur is word er gewoon meer voor gevraagt dan nodig

Terug
Naar boven