AndroidHealthClinic

proviron

comet

Cool Novice
Waardering
0
Wanneer is het het beste om tijdens een kuur met proviron te beginnen.
meningen in vorige threads lopen nogal uit een.
en van wat je om heen hoort word je ook niet wijzer.
ga het namelijk gebruiken tijdens volgende kuur.

de ene keer hoor je dat je het een week voor de aanvang van je kuur moet
gaan gebruiken en de andere keer pas wanneer je last krijgt van waterretentie.

graag reacties

thnx

Ik zou er niet te vroeg mee beginnen en in sommige gevallen is het helemaal niet nodig. Zelfs zodra je al last hebt van overtollig vocht of van je tepels kan proviron het weer terug draaien. En als je het halverwege de kuur gaat nemen kan het ervoor zorgen dat je nieuw gewonnen massa mooi hard wordt.

Hangt echt af van wat je doel is en ook hoe jij erop reageerd.

Proviron kan verschillende voordelen bieden in een kuur.

Meestal zou het beste pas gestart worden in de latere weken, maar als je kwaliteitsmassa wil en bepaalde neveneffecten wil vermijden dan is vanaf week 1 beginnen een goed idee.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel veel last van waterretentie, dus ik denk dat ik vanaf week 1 begin. of gaat dit ten koste van je te winnen massa???

Ik heb die kuur niet gezien dus antwoorden daarop is lastig. Ben ervan overtuigt dat een lichte dosis wel voordelen kan bieden zonder dat de winst teveel verminderd.

Waterretentie is een goed iets, het zorgt voor een anabole omgeving, ik zou het nooit zien als iets wat je wil tegenhouden.

Dat gezegd zijnde, in kuren waar provi nodig is, kun je die best al van in het begin meegebruiken, begin aan 50 mg en desnoods verhoog je naar 75 of 100. Zelden heb je meer nodig, maar je mag gaan tot aan 350 mg per dag. Maar dan versta ik niet waarom je provi zou gebruiken. Provi is erg nuttig omdat het een mild aromatase blokker is, het laat toe risico te minderen en toch voldoende estrogeen te houden om er de voordelen van te hebben. Vandaar ook dat het geen kwaad kan om er van in het begin al mee te beginnen.

Wat is nu een kuur waar provi nodig is ? Kuren waarbij je zeer zware dosissen neemt van estrogene preparaten (deca/testo etc in dosis van meer dan 750 mg per week). Elke kuur waarin anadrol en een ander estrogeen middel wordt gebruikt, en dan mag het gerust een wat hogere dosis zijn tot je van de drol komt. En ten laatste gebruik je NOOIT een aromatase blokker bij Dbol. Want dan werkt je dbol niet meer naar behoren.

"als je van de drol komt" hehehe :P

maar ey Groot Kat, zou je niet bijvoorbeeld 25mg per dag kunnen nemen,
zodat je iig geen bitchtits shit krijgt ?
En is de waterretentie dan nog goed genoeg ?

just asking ;)

25 mg is echt weinig, ik denk niet dat je daar echt iets van zal merken of dat het helpt om BT tegen te houden.

admin zei:
25 mg is echt weinig, ik denk niet dat je daar echt iets van zal merken of dat het helpt om BT tegen te houden.

In de 1e week neem ik een frontload van 1500mg testo, 800mg boldenone.
In de 2e week neem ik een frontload van 1000mg testo, 800mg boldenone.

de rest van mijn kuur ken je.

Maar hoeveel mg proviron zo ik erbij gaan gebruiken, zelf dacht ik aan 50mg.
Ik gebruik het omdat ik in het verleden last heb gekregen van gyno.

Steve

ps sorry maar ik wou niet opnieuw een thread maken over proviron.

50 mg is zeker een goed begin, later kan je nog verhogen naar 75 tot 100 mg/dag als dat nodig is.

Dus 25 mg proviron per dag is niets. Dan is de minimale dosis toch eigenlijk 50 mg of zie ik het verkeerd???

Het verlaagd ook je shbg = dus meer actieve test

Cagri51 zei:
Dus 25 mg proviron per dag is niets. Dan is de minimale dosis toch eigenlijk 50 mg of zie ik het verkeerd???
Nee 25mg, maar het doet gewoon te weinig om effectief te zijn. Wil niet zeggen dat het niet actief is op 25mg, alleen te weinig.

Wat je moet verstaan is dat proviron erg mild is, daarom is het ook het middel van keuze, het laat je toe om alles aan te passen naargelang hoeveel last je hebt van estrogeen. Je kan dossisen tot 300 mg per dag nemen indien nodig.

Dus moet je beseffen dat 25 mg eigenlijk niet echt iets zal doen voor je wat je zal merken.

Terug
Naar boven