Fitness Seller

proviron

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
proviron toch moet je dat dan gewoon de geduurde de 10 weken slikken of hoe ?kameraat wil 200mg deca 250 susta doen per week zijn 1ste kuurtje en hoeveel mg proviron per dag moet hij slikken? moet je dit opbouwen na een bepaalt mg?hoeveel weken moet hij dit slikken?hij wil dit de bij nemen om te voorkomen dat hij geen gyno´s krijgt

Is dit zijn eerste kuur?? Zo ja, dan zou ik de provrion bij hand houden en nolvadex maar er nog niet mee beginnen. Pas wanneer je last krijgt van gyno nolva nemen een aantal dagen tegelijk met de proviron beginnen. Zo zou ik het doen. Lang niet iedereen krijgt last van gyno en bij deze doseringen verwacht ik niet dat hij problemen krijgt, maargoed gevoeligheid voor oestrogeen verschilt per persoon

• Topic Starter Topic Starter
keej bedankt

Met zulke doseringen zou ik het idd achter de hand houden en er niet gelijk mee starten..

D.W.

Proviron zorgt er wel voor dat je minder vocht vast houdt...je gains zijn ietjes minder maar wel van betere kwaliteit.Je wordt er ook harder van.

Levrone@ zei:
Proviron zorgt er wel voor dat je minder vocht vast houdt...je gains zijn ietjes minder maar wel van betere kwaliteit.Je wordt er ook harder van.

Je gains zijn dus in feite hetzelfde :) als jij 10 kilo wint zonder proviron waarvan 2 kg. vocht, houd je er 8 over. Gebruik je wel proviron en wint er 8 heb je er ook 8. Het vocht is een tijdelijk iets wat zelfs positief kan werken. Mijn krachttoename was groter en het beschermt je gewrichten. In een cuttingcycle is het misschien een ander verhaal omdat je dan hard en droog wilt staan, in een massa cycle maakt vocht niks uit.

laatste weken van de kuur is het wel nuttig omdat het zorgt dat je na de kuur minder last van oestrogenen hebt.

!!BarmaN!! zei:
laatste weken van de kuur is het wel nuttig omdat het zorgt dat je na de kuur minder last van oestrogenen hebt.

Waarom neem je nolva en clomid post cycle? Als oestrogeen je knelpunt is, nolva en clomid zijn beide vele malen sterker in het blokken dan proviron. Enige reden voor proviron kan zijn meer vrij testosteron en meer hardheid. Kanttekening is weer kans op hoge bloeddruk, meer baardgroei en lichaamsbeharing. Mijn bloeddruk gaat er fiks van omhoog en ik mag me 2x per dag scheren als ik 50 mg. proviron per dag neem.

soulreaver zei:
dat heb je ook bij winstrol werd der oook gek van. tgaat mij er gewoon om dat ik te veel vocht vasthoud daar heb ik een hekel aan. doe de volgende x ook gewoon een droge massa kuur met bevoorbeedld test prop, tren acate, winstrol. kwil er het hele jaar fatsoenlijk uitzien. en de massa heb ik wel redelijk kmoet er strax voor zorgen pas 3 maand na deze kuur trouwens. dat ik harder word en meer defenitie krijg.

met dat voorbeeld wat ik gaf zal je mischien geen 12kg mee winnen maar dan heb je wel 8kg kwaliteitsmassa(is voorbeeld)

en dat ik vanaf week 6 proviron ga nemen is ook omdat ik in week 10 fatsoenlijke fotos wil maken.

soulreaver zei:
Waarom neem je nolva en clomid post cycle? Als oestrogeen je knelpunt is, nolva en clomid zijn beide vele malen sterker in het blokken dan proviron. Enige reden voor proviron kan zijn meer vrij testosteron en meer hardheid. Kanttekening is weer kans op hoge bloeddruk, meer baardgroei en lichaamsbeharing. Mijn bloeddruk gaat er fiks van omhoog en ik mag me 2x per dag scheren als ik 50 mg. proviron per dag neem.

Bro, ik vind wel dat je ietjes overdrijft..2x per dag scheren? Meer baardgroei en lichaamsbeharing is erg persoonsgebonden, en 50 mg is het minimale hoeveelheid dat je kan nemen met proviron. Het is overigens een mild middel, je kan wel toch 200 mg dagelijks gaan, ik zelf heb 100 mg dagelijks gebruikt en nergens last van gehad.

Proviron is inderdaad voor meer vrije testo en hardheid, maar het kan ook prima gebruikt worden om oestergeen te verminderen, en zoals net gezegd de vocht kan ook sterk verminderd worden.

Groet,

Levrone@

Levrone@ zei:
Bro, ik vind wel dat je ietjes overdrijft..2x per dag scheren? Meer baardgroei en lichaamsbeharing is erg persoonsgebonden, en 50 mg is het minimale hoeveelheid dat je kan nemen met proviron. Het is overigens een mild middel, je kan wel toch 200 mg dagelijks gaan, ik zelf heb 100 mg dagelijks gebruikt en nergens last van gehad.

Proviron is inderdaad voor meer vrije testo en hardheid, maar het kan ook prima gebruikt worden om oestergeen te verminderen, en zoals net gezegd de vocht kan ook sterk verminderd worden.

Groet,

Levrone@

Ik zeg toch, MIJN bloeddruk ging omhoog en IK mocht me 2x per dag scheren :) geef enkel mijn ervaring ermee bro.

!!BarmaN!! zei:
en dat ik vanaf week 6 proviron ga nemen is ook omdat ik in week 10 fatsoenlijke fotos wil maken.

Pak vocht vasthouden bij de kern aan :) bekijk het proces hoe het ontstaat :) en je kan een hoop voorkomen en oplossen op natuurlijke wijze

soulreaver zei:
Pak vocht vasthouden bij de kern aan :) bekijk het proces hoe het ontstaat :) en je kan een hoop voorkomen en oplossen op natuurlijke wijze

daarom ga ik naar week 6 ook over op test prop

sustanon houd dus wel heelveel vocht vast.

en 2x keer scheren per dag dat nog net niet maar scheelt niet veel dat was met winstrol dan tenminste. weinig iritant. lichaam begint ook steeds behaarder te worden.

Ik heb niet zo lang geleden vrij positief artikel gelezen over proviron, maar kan het niet meer vinden. Weet iemand toevallig nog waar dat stond (een of ander bodybuilding tijdschrift dacht ik)

oke dus hij kan et beste proviron gebruiken vanaf de 6 de week tot week 10 ? en welke dosering moet ie dan gaan nemen?

niemand?

Terug
Naar boven