XXL Nutrition

proviron

Furosemide is een vochtafdrijver,proviron is een androgeen.

proviron en femara meen ik

Proviron met Femara vergelijken is wel erg ruim hoor. En inderdaad, Furosemide is een vochtafdrijver, ook wel diuretica genaamd :)

Appels en peren vergelijken zoals opgemerkt.

Furosemide is een vochtafdrijver

Furomsemide is erg RISKANT. Ook wel bekend onder de naam Lasix.
Het is een van de meest gevaarlijke stoffen die er gebruikt in het Bodybuildingcircuit. Alleen voor Pro's onder medische begeleiding

Proviron is een steroide, een DHT-variant met een lichte tot matige anti-oestrogene werking. En anti-oestrogeen betekent ook voorkoming van vochtretentie.

Greetz

spirosz zei:
Is furosemide gelijk aan proviron of wat kun je anders vergelijken!!??

Laatst bewerkt:
lasix is idd geen speelgoed heb veel bewoners op mn werk die het gebruiken en bij bepaalde hartfalen krijgt iemand een hoge dosis om snel alle overtollige vocht af te drijven

een vochtafdrijver, ook wel diuretica genaamd

vocht afdrijven op die manier is link als het nu overtollig vocht zou zijn maar ook vocht vol mineralen magnesium etc.
Je zeikt je letterlijk de pisziekte. Gevaarlijk? tja dat is oversteken bij een overgang ook als de lichten branden.
Wel mee oppassen niet te

Proviron is een androgeen minder anabolisch dus heeft bijna niet met vocht uit drijven te maken je houd minder vast.
Dat zijn 2 verschillende dingen afgooien echt gooien met plassers
of minder vast houden

Ik zeg ook goh wat een vocht terwijl ik ook weet dat t wel wat vet is begrijp je vandaar denk niet geen resultaat nog meer plassers of lozers beter woord
Lees dit net in een boekje hahahahaha

Laatst bewerkt:
peter19091981 zei:
een vochtafdrijver, ook wel diuretica genaamd

vocht afdrijven op die manier is link als het nu overtollig vocht zou zijn maar ook vocht vol mineralen magnesium etc.
Je zeikt je letterlijk de pisziekte. Gevaarlijk? tja dat is oversteken bij een overgang ook als de lichten branden.
Wel mee oppassen niet te

Proviron is een androgeen minder anabolisch dus heeft bijna niet met vocht uit drijven te maken je houd minder vast.
Dat zijn 2 verschillende dingen afgooien echt gooien met plassers
of minder vast houden

Ik zeg ook goh wat een vocht terwijl ik ook weet dat t wel wat vet is begrijp je vandaar denk niet geen resultaat nog meer plassers of lozers beter woord
Lees dit net in een boekje hahahahaha

Jezus waar ben jij in godsnaam ontsnapt? Je kraamt alleen maar onzin uit mafkees! En jij wilt 3 gram test in je fl**ker spuiten? Zet m dan gelijk in de ader, veel dommer kan je toch niet worden :)

:headbang:

(Sorry jongens, hiervan ga ik nou in de burn mode :))

wat een klets heeft die limbo toch de laatste paar dagen.... net zo lang als ie zich heeft aangemeld :D

ArieWillem zei:
Jezus waar ben jij in godsnaam ontsnapt? Je kraamt alleen maar onzin uit mafkees! En jij wilt 3 gram test in je fl**ker spuiten? Zet m dan gelijk in de ader, veel dommer kan je toch niet worden :)

:headbang:

(Sorry jongens, hiervan ga ik nou in de burn mode :))

Dit verklaart waarschijnlijk genoeg. Is goed om te weten dan kunnen we er in ieder geval rekening mee houden:

peter19091981 zei:
Sorry ik ben dislect en heb adhd vandaar dat ik warrig schrijf me gedachten zijn sneller dan schrift

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel proviron is aan te raden tijdens een kuur test van 500 mg ew

Tenminste 2 x 25 mg. Veiliger en goedkoper is om bijvoorbeeld vloeibaar Arimdex (liquidex) te nemen.
Dan volstaat 0,5 ml EOD

spirosz zei:
Hoeveel proviron is aan te raden tijdens een kuur test van 500 mg ew

Elmo zei:
Tenminste 2 x 25 mg. Veiliger en goedkoper is om bijvoorbeeld vloeibaar Arimdex (liquidex) te nemen.
Dan volstaat 0,5 ml EOD

veiliger?
waarom?
heb gedurende mijn kuur de gehele kuur 50 mg proviron ed genomen. resultaat bevalt me. zou alleen erg nieuwsgierig zijn geweest naar het resultaat zonder proviron. maar ga het niet uitproberen :p
gr d

Veiliger omdat proviron als DHT-derivaat erg androgeen is en dus invloed heeft op je prostaat en voor gevoelige mensen ook op je haargroei.

dennis999 zei:
veiliger?
waarom?
heb gedurende mijn kuur de gehele kuur 50 mg proviron ed genomen. resultaat bevalt me. zou alleen erg nieuwsgierig zijn geweest naar het resultaat zonder proviron. maar ga het niet uitproberen :p
gr d

Elmo zei:
Dan volstaat 0,5 ml EOD

Proviron kan ik gemakkelijker aan komen, proviron gedurende heel de kuur of vanaf week 4 erbij doen??

zou o,25 mg proviron p/d niet volstaan in een kuurtje met alleen 500 mg test p/w ?

goed lezen boys hij zegt 2 keer 25 mg per dag

gebruik gedurende de hele kuur 50 mg. een plofkop hou ik toch wel, maar voor de rest is het zo op het eerste gezicht weinig vocht
gr d

Terug
Naar boven