Is furosemide gelijk aan proviron of wat kun je anders vergelijken!!??
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spirosz zei:Is furosemide gelijk aan proviron of wat kun je anders vergelijken!!??
peter19091981 zei:een vochtafdrijver, ook wel diuretica genaamd
vocht afdrijven op die manier is link als het nu overtollig vocht zou zijn maar ook vocht vol mineralen magnesium etc.
Je zeikt je letterlijk de pisziekte. Gevaarlijk? tja dat is oversteken bij een overgang ook als de lichten branden.
Wel mee oppassen niet te
Proviron is een androgeen minder anabolisch dus heeft bijna niet met vocht uit drijven te maken je houd minder vast.
Dat zijn 2 verschillende dingen afgooien echt gooien met plassers
of minder vast houden
Ik zeg ook goh wat een vocht terwijl ik ook weet dat t wel wat vet is begrijp je vandaar denk niet geen resultaat nog meer plassers of lozers beter woord
Lees dit net in een boekje hahahahaha

)ArieWillem zei:Jezus waar ben jij in godsnaam ontsnapt? Je kraamt alleen maar onzin uit mafkees! En jij wilt 3 gram test in je fl**ker spuiten? Zet m dan gelijk in de ader, veel dommer kan je toch niet worden
![]()
(Sorry jongens, hiervan ga ik nou in de burn mode)
peter19091981 zei:Sorry ik ben dislect en heb adhd vandaar dat ik warrig schrijf me gedachten zijn sneller dan schrift
spirosz zei:Hoeveel proviron is aan te raden tijdens een kuur test van 500 mg ew
Elmo zei:Tenminste 2 x 25 mg. Veiliger en goedkoper is om bijvoorbeeld vloeibaar Arimdex (liquidex) te nemen.
Dan volstaat 0,5 ml EOD
dennis999 zei:veiliger?
waarom?
heb gedurende mijn kuur de gehele kuur 50 mg proviron ed genomen. resultaat bevalt me. zou alleen erg nieuwsgierig zijn geweest naar het resultaat zonder proviron. maar ga het niet uitproberen![]()
gr d
Elmo zei:Tenminste 2 x 25 mg. Veiliger en goedkoper is om bijvoorbeeld vloeibaar Arimdex (liquidex) te nemen.
Dan volstaat 0,5 ml EOD
2hard2die zei:zou o,25 mg proviron p/d niet volstaan in een kuurtje met alleen 500 mg test p/w ?