MuscleMeat

Proviron

el-terrible

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik ga maandag met een kuur clenbuterol beginnen nu hoor ik dat er verschillende mensen providon na de 3de week, maar hier op de forum hoor ik daar niets van, nu is mijn vraag of clenbuterol goed genoeg is om goed droog te worden of helpt proviron daar ook nog mee?

Proviron in combinatie met Clen is vreemd. Proviron wordt normaal gebruikt als alternatief voor Nolvadex en veel mensen zijn er erg happy mee.
Mensen die Nolvadex gebruiken zitten in een anabool/androgene kuur en hebben last van teveel aromatisatie. Aangezien jij niet dat probleem hebt, en verder Clen nog steeds zéér ter discussie staat als middel dat daadwerkelijk helpt 'droger' te worden, denk ik dat je misschien es moet overwegen andere middelen te gebruiken.

Aan jou foto te zien hoef jij helemaal geen clen ? en de combo proviron,clen is echt vreemd . Wie heeft jou dat aangepraat .....

:banana:....'In de sportschoolllll....in de sportschool..:banana:...daar had iemand nog wat Clen en Provi over tegen houdbaarheidsdatummmm..:banana:..die moest verkocht....in dee sportschool....je hoort het állemaal, in de sportschool....:banana:

DBC01 zei:
:banana:....'In de sportschoolllll....in de sportschool..:banana:...daar had iemand nog wat Clen en Provi over tegen houdbaarheidsdatummmm..:banana:..die moest verkocht....in dee sportschool....je hoort het állemaal, in de sportschool....:banana:

:roflol:

DBC01 zei:

hahahahahaaaaaaaaaaaaahaha, mega grappige opmerking!!!!

en waarschijnlijk zal het nog waarheid zijn ook...

• Topic Starter Topic Starter
tja t is waar ik heb het daar gehoord

Aan de reacties en je foto's te zien lijkt clen niet zo'n goed middel voor jou.
Als je wilt gaan cutten of wilt gaan voor schone massa moet/kan je andere middelen gaan gebruiken.

bv.Winstroll anavar ect
zo zijn er nog veel meer sterioden die je daarbij kunnen helpen

idd stom,

Maar de topicstarter heeft het al verbetert in proviron:D

Laatst bewerkt:
Mocht je oestrogene vetophopingen hebben... laten we zeggen een reet en t**ten, valt het te overwegen om -voor langere tijd- een lage dosis proviron te nemen in combinatie met cardio, laag calorisch dieet en eventueel iets als clen of e-c.

Maar dat is theorie en zo te zien niet op jou van toepassing. (Komt ook meer bij vrouwen voor, en die wil ik bovenstaand recept van harte afraden.)

Terug
Naar boven