AndroidHealthClinic

ps 3 valt uit krijg nietmeer gestart

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
kheb deze week 2 keer voorgehad dat m'n playstation gewoon uitvalt na 10 minuten spelen,je weet wel,biep biep,blink blink...uit... kbegrijp er niks van de eerst keer,deed ik de knop achteraan uit,zet de ps aan,en dan de controller en kon weer spelen,maar gistere, viel hij uit en heb ik het zo gelaten,nu deze morgen probeer ik em weer te starten maar ik krijg em op geen enkele manier aan,via de controller begint de controller gewoon te knipper,via de console,wordt het rode lichtje geel,biept eens en valt dan weer uit...wat gedaan? garantie? nee kben m'n aankoopticket kwijt :(

Yellow ring of death;) Hoop voor je dat hij in de garantie valt, je chips zijn gefrituurd of je hardeschijf is kapot.

Die pauperconsoles van tegenwoordig gaan echt constant kapot. Waardeloze dingen.

kheb deze week 2 keer voorgehad dat m'n playstation gewoon uitvalt na 10 minuten spelen,je weet wel,biep biep,blink blink...uit... kbegrijp er niks van de eerst keer,deed ik de knop achteraan uit,zet de ps aan,en dan de controller en kon weer spelen,maar gistere, viel hij uit en heb ik het zo gelaten,nu deze morgen probeer ik em weer te starten maar ik krijg em op geen enkele manier aan,via de controller begint de controller gewoon te knipper,via de console,wordt het rode lichtje geel,biept eens en valt dan weer uit...wat gedaan? garantie? nee kben m'n aankoopticket kwijt :(

fabrieksgarantie?? adhv het serial nummer kunnen ze toch zien hoe lang je nog garantie hebt? je moet hem wel opsturen naar Sony dan
http://www.sony.nl/section/service-en-ondersteuning-reparatieservice?navigationSource=wep

normaal kan je je garantiedatum checken op een website. Zo is het bij xbox toch

Mijn xbox is kapot gegaan 1uur nadat de garantie verviel!! Dacht eerst dat het opgezet spel was van xbox, dat ze die geprogrammeerd hadden om kapot te gaan net na gerantie, zodat ik nog eens herstellingskosten kon betalen.

Maar ze hebben hem toch nog in garantie hersteld, en heb er free online gaming bijgehad voor 1 maand!!

Dat ding kost een fortuin, en jij verliest je garantiebewijs????

Ik weet voor 90% zeker dat dit probleem niet te maken heeft met de harde schijf van de PS3. Zal waarschijnlijk aan je moederbord liggen wat er in zit of andere onmisbare componenten. Ik snap trouwens niet hoe het kan dat al die nieuwe consoles maar kapot gaan. Xbox360 en PS3 hebben allebei deze klote problemen.

Meer snelheid is meer hitte, meer concurrentie betekend dat ze zo snel mogelijk een console op de markt brengen, waardoor ze dus tegen ontwerpfouten aan lopen.

vriend van me had dit ook. Was hem een weekje kwijt (had nog een dag of tien garantie) ebn het is helemaal hersteld.

ik hoop maar dat dit niet met mijn ps3 gebeurt want ik vind m'n aankoopbon ook niet meer. En heb dit al gehad met m'n Xbox 360

Had dat ook bij mn 1ste xbox.. geen gerantie meer, solderingen van de grafische kaart waren gesmolten en zaten niet meer goed, had m gefixt met een heatgun.. kon er toen weer 3 weekjes mee spelen ofzo :P toen was ik het beu en had ik een nieuwe gekocht..

Hopelijk valt de jouwe onder de garantie, Het is wel iets met de chips denk ik, niet met de harddisk

Standaardgarantie is verlopen, maar er staat dat ik recht heb op een driejaarsgarantie mits de drie rode lichtjes branden ofzo. dus ik neem aan dat ze de RROD bedoelen die ik dus inderdaad heb...

Standaardgarantie is verlopen, maar er staat dat ik recht heb op een driejaarsgarantie mits de drie rode lichtjes branden ofzo. dus ik neem aan dat ze de RROD bedoelen die ik dus inderdaad heb...

Gewoon proberen, denk wel dat ze m gewoon repareren/nieuwe geven.. Microsoft doet daar ook niet zo moeilijk over (bij mij wel.. lag er denk ik aan omdat ik m had omgebouwd :p)

Terug
Naar boven