XXL Nutrition

PS2 games

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Hitman Blood Money en Ghost Recon voor de PS2.
Hitman was ik eigenlijk altijd wel fan van toen het op de pc verkrijgbaar was en Ghost Recon lijkt me aan de ene kant ook wel vet, maar.....

zijn deze spellen een beetje de moeite waard of vallen ze zwaar tegen??

Thx

qiniz zei:
Hitman was ik eigenlijk altijd wel fan van toen het op de pc verkrijgbaar was en Ghost Recon lijkt me aan de ene kant ook wel vet, maar.....

Thx

Ik heb Ghost Recon Advanced Warfighter op de Xbox360 en die is echt waanzinnig. Nog nooit zo'n intens en vet oorlogsspel gespeeld. Kijk anders ff op www.ign.com voor reviews etc

qiniz zei:

Thx

Ik vond de review van Hitman echt goed.. heb het zelf nog niet gespeeld, hoop alleen dat de controllers niet zijn zoals bij The Getaway.. want die zijn echt k*t!
En met een oorlogspel kan je mij niks misdoen.. Call of Duty: Big Red One vond ik wel knap gedaan.. zowel de gewone game als de online game.. aanrader ;)

Hitman vond ik zwaar tegenvallen, voor de PC dan. Die besturing vond ik toch wel zo zwaar klote. Ghost Recon Advanced Warfighter vond ik wel aardig, al vind ik bijvoorbeeld Battlefield of Call of Duty 2 een stuk leuker.

Inderdaad doe mij maar battlefield 2, uren speel plezier. :)

SuperKnurft zei:
Inderdaad doe mij maar battlefield 2, uren speel plezier. :)

Vroeger wel,nu niet meer.....de patches zuigen voor dood!

1 van de redenen waarom ik gestopt ben met BF2,had toch bijna 40000 ranked points.
EA support de game in geen 100 jaar!

juist ghost recon op de pc geinstalleerd, na 10 minuten weer => prullenbak

schijtspel, de vijanden gebruiken cheats :mad:

Stancke zei:
Vroeger wel,nu niet meer.....de patches zuigen voor dood!

1 van de redenen waarom ik gestopt ben met BF2,had toch bijna 40000 ranked points.
EA support de game in geen 100 jaar!

Ja die patches zijn briek, valt er ineens een auto op je hoofd, omdat iemand die gespawnd heeft, en de servers van EA deden het niet bij die patches download. en die andere link van hun moest je op 50 andere mensen wachten tot die klaar waren met downloaden..

SuperKnurft zei:
Ja die patches zijn briek, valt er ineens een auto op je hoofd, omdat iemand die gespawnd heeft, en de servers van EA deden het niet bij die patches download. en die andere link van hun moest je op 50 andere mensen wachten tot die klaar waren met downloaden..

Ah,komaan zeg,heb bijna 500u BF2 gespeeld maar sinds de laatste patch staat het zelf niet meer geinstalleerd op mijn PC.

Bij iedere patch,die dus bugs moet verhelpen,komen steeds nieuwe bugs bij.

EA kan (ZEKER) niet klagen van de support van de gamers maar als EA niet bereid is om te luisteren naar hen,dat is er toch wel over.

Battlefield 2 is helemaal niet meer wat het geweest is.

check [Link niet meer beschikbaar]
Ik kan/mag wel zeggen dat het grotendeel geen noobs zijn en wie speelt er nu nog BF2 van de clan?

Niemand!

Nu is EA bezig met het spel uit te melken met hun boosterpacks (10€! vroeger heette dat een (free) update:rolleyes: )

EA heeft afgedaan,geld,geld en nog eens geld

hitman ruled :D alleen de besturing kan beter idd

The Rock zei:
Hitman vond ik zwaar tegenvallen, voor de PC dan. Die besturing vond ik toch wel zo zwaar klote. Ghost Recon Advanced Warfighter vond ik wel aardig, al vind ik bijvoorbeeld Battlefield of Call of Duty 2 een stuk leuker.

Zijn ook games die je totaal niet met ekaar kunt vergelijken. Appels en Peren vergelijken is ook moeilijk toch? Het enige wat ze overeen hebben is dat het oorlogsspellen zijn, maar verder???

Battlefield en Call of Duty etc zijn oorlogspellen die het moeten hebben van snelheid en intensiteit, terwijl Ghost Recon (de naam zegt het al natuurlijk) het moet hebben van tergend langzame gameplay, waarbij je erg voorzichtig te werk moet gaan...het is maar waar je van houdt

Terug
Naar boven