MuscleMeat

PS3 lancering 4 maanden uitgesteld

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
Playstation 3 uitgesteld tot maart 2007
Nieuws | 6 september 2006 - Sony Computer Entertainment Europe heeft in een persbericht bekend gemaakt dat de Europese release van de Playstation 3 uitgesteld wordt tot maart 2007. De Japanse en Amerikaanse releasedates blijven op 11 en 17 november staan.

De vertraging van de Europese release is veroorzaakt door vertraging in het assemblageproces. Geruchten deden hierover al geruime tijd de ronde.

InsideGamer | Hardware | Playstation3 | Playstation 3 uitgesteld tot maart 2007

Dat wordt dus geen kerstlancering en inmiddels al een jaar uitstel totaal als je uitgaat van de oorspronkelijk genoemd launchdate. Spring 2006 wordt Spring 2007. Geen goede beurt van Sony, zeker niet omdat het bedrijf toch al niet financieel in de meest gezonde staat verkeert.

Misschien dat sommigen gaan importeren, maar ja dan moet je wel USA of Japanse games blijven spelen.

Wat moet die ps3 eigenlijk gaan kosten?

Het maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik ga pas naar een nextgen console kijken als ze in prijs zijn verlaagd. De xbobx360 vind ik ook nog te duur.

En trouwens, als je even wacht met het kopen van een nextgen console dan heb je ook minder kans op problemen. De eerste lichting console’s hebben meestal last van kinderziektes. Bij de ps2 was dat bijvoorbeeld gedoe met de laser die bepaalde discs (die blauwe dingen, worden tegenwoordig nauwelijks nog gebruikt) niet kon aflezen.

• Topic Starter Topic Starter
€ 499,- voor de basisversie en € 599,- voor de uitgebreide versie. Belangrijkste verschil met een Xbox360 is de aanwezigheid van een Blu-ray speler. Dat nekt nu ook de Europese lancering, er niet genoeg diodes voor handen om in korte tijd nog genoeg PS3'en te fabriceren.

Jeejzus, heb hele tijd zitten sparen en niets uitgeven, duurd het nóg langer:eek:

K*t Sony!

Zal je straks ook nog zien dat de ps3 niet eens zoveel mooier is als de xbox360.....

EricR: waarom moet je dan die games blijven spelen? niet regiovrij ofzo?

Zal je straks ook nog zien dat de ps3 niet eens zoveel mooier is als de xbox360.....

denk het wel he met die super prosesor

Kolere…. Nou ja, de ps2 koste bij lancering ook ergens tussen de 500 en 600 euro.
Ik heb hem na ongeveer 1,5 jaar geduld gekocht voor 229,- (is nog veel geld voor een spelcomputer, maar mijn geduld was op, en gta was al een tijdje uit :D ).

Wat is dan het verschil tussen de basis versie en de uitgebreide versie? Lichtmetalen velgen en een controller met airbags? Het is voor het eerst dat ik hoor dat er 2 verschillende versie’s komen…

Op papier zou de ps3 krachtiger moeten zijn als de xbox360.
Ik vind die xbox360 controler niet echt wat, die is gemaakt voor mensen met hele kleine handen :(

Voor Sony is de Japanse en Amerikaanse markt belangrijker. Maar de kerstverkopen missen in Europa is een behoorlijke aderlating.

Ach, ik heb liever een console waarvan de eerste kinderziektes zijn opgelost. :)

Het is jammer, maar je doet er geen ruk aan. Ken ik tenminste nog een beetje doorsparen.

Heel erg lame van Sony, Europa is altijd als laatste aan de beurt voor releases. Al denk ik dat wanneer je er eentje importeert uit the states (met huidige koers valt hier wel een transactiewinst op te behalen) je die tegen de tijd dat de games hier in de winkel liggen deze console al hebt kunnen laten ombouwen...

Gv&*($#@ :mad:

Stelletje rukkers...heb al tijden geen nieuwe spellen voor de ps2 gekocht omdat ie in november zou komen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha, WII is wel cool, zoek op youtube.com eens achter wii sports :) lijkt mij wel grappig

Mja, en dan duurt het nog een jaartje ofzo voordat de echt fatsoenlijke games uit komen.

Mja, en dan duurt het nog een jaartje ofzo voordat de echt fatsoenlijke games uit komen.

Zo ongeveer wel ja, op de Xbox360 komen nu zo ongeveer de games uit die echt de moeite waard zijn. Bij de launch dan wel Call of Duty 2 en PGR3, maar voor de rest was het vrij mager tot nu toe (op Oblivion na).

Komende maanden komt er voor de Xbox360 een hele reeks top games uit, daar moet Sony het ook tegen opnemen bij de launch in de USA en Azie.

Wanneer komt die nintendo wii?

Terug
Naar boven