MuscleMeat

ps3 probleempje

naturell

Huge Freak
Waardering
540
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Mijn ps3 'kraakt' de laatste tijd wat te veel vind ik. Hij 'kraakt' alleen tijdens het lezen van een disc en ook tijdens het spelen van spellen. Dus niet als ik op internet zit enzo. Is hier iets tegen te doen?

Ja, je geluid harder zetten.

Kom door de hitte dat het wat gaat kraken. Heb je ook vaak bij tv's

Kan ook door tempratuurseverschillen komen. ps3 naast een koudraam bv. vooral met deze tijd van het jaar. In de lente en zomer hoor ik minder gekraak dan nu.

Kom door de hitte dat het wat gaat kraken. Heb je ook vaak bij tv's

Kan ook door tempratuurseverschillen komen. ps3 naast een koudraam bv. vooral met deze tijd van het jaar. In de lente en zomer hoor ik minder gekraak dan nu.

Dat ding wordt zo heet van binnen dat temperatuurverschil nauwelijks moet uitmaken lijkt mij toch?

Zelfde geldt voor ps3:

bij temperatuursveranderingen zetten materialen uit of krimpen ze. Ook het plastic van jou TV. En als ze bijvoorbeeld krimpen omdat het afkoelt dan kan het plastic net even in een andere positie komen. Omdat de plastic delen elkaar raken veroorzaakt dat een krakend geluid. Verder niets aan de hand.

Toegevoegd na 3 minuten:
De temperatuursveranderingen hoeft niet per se alleen door het in- of uit-schakelen van de TV te komen. Ook een lekker zonnetje kan de temperatuur doen stijgen in de kamer waar de TV staat.

http://www.goeievraag.nl/vraag/tv-kraakt-uitstaat.227507

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik bedoel niet zo'n krakend geluid. Het is meer de harde schijf die reutelt.

Nop, gewoon zoals altijd op een tv kast.

Niks aan de hand, is normaal dat hardeschijf geluid maakt tijdens het laden van dingen.

topic closed

I know, maar nu echt meer als vroeger. :(

topic opened

ken het probl, de mijne heeft er ook last af

Als er nog garantie op zit, gewoon opsturen.

vlug backup maken dan als je niet opnieuw wilt beginnen met je spellen
kan zijn dat hij nog lang meegaat, maar toch..

vlug backup maken dan als je niet opnieuw wilt beginnen met je spellen
kan zijn dat hij nog lang meegaat, maar toch..
Ik ga back up maken.
Ik heb als oplossing dat ik gwn een nieuwe hdd koop en de huidige dus vervang.
Heb onlangs wel een artikel gelezen dat de hdd's 60 % duurder zijn geworden :fuu:

Terug
Naar boven