Fitness Seller

Ps3

AdHoc

Huge Freak
15 jaar lid
Waardering
464
Lengte
1m78
Vetpercentage
14%
Ik zit te denken om een PS3 aan te schaffen maar lees geregeld over problemen met de consoles zowel bij oude als nieuwe consoles. Is het echt zo'n drama met de PS3 of is de xbox360 toch nog de aanvoerder qua problemen?

PS3 is niets mis mee
enige nadeel is dat je met ( de meeste versies) geen ps2games kan spelen
Wel zorgen dat je internetkabel hebt.
Veel games hebben online missies enzo

Niks mis met de Ps3. Wereld apparaat.

Heb nu 2 jaartjes een ps3 denk ik. Nooit problemen mee gehad! Kreeg in het begin alleen geen geluid via de TV. Ben ik bij de winkel na gaan vragen hoe dat kon, zeiden ze dat dat vaker was bij PS3 en dat het hielp om hem op een surround set aan te sluiten. Nou hebben die d**ks me toen does nog een 300 euro surround set aangesmeerd. Bleek achteraf gewoon bij sound instellingen dat ik het geluid gewoon verkeerd had ingesteld. Maargoed eigen schuld omdat ik slecht ben met dit soort apparatuur :P Surround set geeft in elk geval wel een vet geluidje.
OT: denk dat PS3 de meest kwalitatieve van de 3 consoles is, maar kan dat alleen concluderen uit anekdotisch bewijs (ervaringen van vrienden en bekenden). Zijn nu wel een paar hele vette titels voor PS3 recentelijk verschenen, dus geen beter moment om er een aan te schaffen lijkt me (Heavy Rain, God of War 3)

Nog nooit problemen mee gehad, met geen enkele playstation hoe dan ook!
Er is maar 1 iemand die ik ken en die heeft wat leesproblemen bij z'n lens dacht ik... maar wat is dat ene op de zovelen.

X360 is een drama, PS3 niet.

Ik zit ook aan te denken om één te kopen. Maar euh als je online wilt spelen, hoe werkt dat dan? Moet je een kabel kopen of kan je gewoon draadloos?

Ik had de slim versie en was een prima ding , voor de tijd dat ik u'm had......

Heb de xbox360 en ps3 al weer jaren.(nooit geen RROD gehad) Maar hou toch meer van mijn xbox360. Controller speel ik ook liever mee. En de spellen die ik leuk vindt draaien meestal net ietsje beter op de xbox360. Bayonetta bijvoorbeeld was een ramp op de ps3. Kwa graphics zitten ze niet eens zo ver uitelkaar. Persoonlijk hou ik net wat meer van de xbox kleuren, terwijl de ps3 weer hogere frames draait. Meeste spellen komen op beide consoles deze dagen. Blu-ray boeit me totaal niet. En online games speel ik liever op mijn pc. Denk wel dat de meeste mensen ps3 prefereren.

Laatst bewerkt:
Ik heb de 80gb uitvoering al een tijdje en nog nooit een drama mee gehad :)

Ik heb met de ps2 wel veel problemen gehad. 3 keer stuk gegaan net buiten de garantie periode en dus een nieuwe moeten kopen. Ben toendertijd over gestapt op de xbox 360 om verschillende redenen (ps3 was nog niet uit, ps3 zou erg duur worden, xbox hoorde k altijd goede verhalen over.) Helaas ging de 360 dus ook een stuk of 2 keer kapot. Mischien dat ik in de toekomst nog een ps3 haal als k het geld ervoor heb. Zijn wel vette games die k wil spelen die ps3 exclusief zijn.

• Topic Starter Topic Starter
De kwaliteit van de blu-ray speler in de PS3 , is dat wat of stelt dat niets voor?

Is het trouwens nou echt nodig om een 120+gig versie te hebben of voldoet een 80gig ook al bij het regelmatig spelen van verscheidene spellen?

PS3 is de beste keuze vind ik, Xbox heeft iets meer spel keuze (al is dat nu ook niet meer het geval geloof ik). Maar de ps3 heeft free online gamen en blueray idd, waar ik nog nooit gebruik van heb gemaakt.

Ik heb er nu wel een 500gb hd in ipv de 40gb die er standaard in zat bij mij.

Laatst bewerkt:
De kwaliteit van de blu-ray speler in de PS3 , is dat wat of stelt dat niets voor?

Is het trouwens nou echt nodig om een 120+gig versie te hebben of voldoet een 80gig ook al bij het regelmatig spelen van verscheidene spellen?

Ik heb een 120gig slim en draai wel minstens 1 bluray per dag. Nog geen problemen mee gehad, prima toestel.

---------- Toegevoegd om 16:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

PS3 is de beste keuze vind ik, Xbox heeft iets meer spel keuze (al is dat nu ook niet meer het geval geloof ik). Maar de ps3 heeft free online gamen en blueray idd, waar ik nog nooit gebruik van heb gemaakt.

Ik heb er nu wel een 500gb hd in ipv de 40gb die er standaard in zat bij mij.

Nog nooit gebruik gemaakt van je bluray? Hoe speel je dan je games?:D

xbox is veel probs, ps3 never.

Ps3 geen problemen mee gehad.
Bij de xbox de rode ring of death.

Terug
Naar boven