MuscleMeat

PSP kopen...maar welke games moetk nemen??

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
hoi dudes ik zou me deze middag es een psp willen gaan aanschaffen,maar ik heb geen flauw idee welke games ik erbij moet kopen,er zijn er al zodanig veel uit...

iemand tips dewelke zeker en vast de moeite waard zijn??

ik zou beginnen met een stuk of 3 games...

zijn er ook nog handige gadgets of accesoires voor de psp die de moeite waard zijn?

DS + Tetris en Mario > PSP.

gta series

Ik heb 'm ook vrijdag gekocht, maar hij moet nog geleverd worden (hopelijk vandaag), bij mij zit het spel Loco Roco er toevallig bij, maar ik ga geen spellen kopen. Ik ga 'm downgraden, zodat ik ook downloads erop kan spelen. Scheelt toch weer gemiddeld 40 euro per spel.

Een paar aanraders: MotoGP (mooi!), GTA, Scarface, Tekken Dark Resurrection.

Voor downgraden, homebrew en andere info, kun je je registreren op PSP-Hacks.nl - De Nederlandse site voor PSP Hacks, Mods, Cracks, Ulitities en Homebrew - Home Je hebt echt GEEN idee wat voor zieks je allemaal met je PSP kan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb 'm ook vrijdag gekocht, maar hij moet nog geleverd worden (hopelijk vandaag), bij mij zit het spel Loco Roco er toevallig bij, maar ik ga geen spellen kopen. Ik ga 'm downgraden, zodat ik ook downloads erop kan spelen. Scheelt toch weer gemiddeld 40 euro per spel.

Een paar aanraders: MotoGP (mooi!), GTA, Scarface, Tekken Dark Resurrection.

Voor downgraden, homebrew en andere info, kun je je registreren op PSP-Hacks.nl - De Nederlandse site voor PSP Hacks, Mods, Cracks, Ulitities en Homebrew - Home Je hebt echt GEEN idee wat voor zieks je allemaal met je PSP kan.

hmm downgraden...das een progje erop zetten zodat je games op je memorycard kan zetten en zo gedownloade games kan afspelen? maar dan heb je toch een grote memory card nodig,niet?

is het moeilijk om dat te doen dat downgraden?ik ben een leek in die dingen weet je :d

op die site van je JIZZA

staat dit
oor mensen met FW 1.5 hier dus de easy installer die het een stuk makkelijker maakt, let dus op “alleen mensen met een 1.5” dus als je de versie A of B hebt moet je niet dit bestand downloaden. Doe je dit wel dan kan het zijn dat je in de problemen komt met je PSP

hoe weet je welke versie van PSP je hebt?

Ja, het is makkelijk te doen, alle tutorials staan op die site. Ik heb het een collega zien doen en het leek echt een peuleschil.
Zelf heb ik 'm nog niet eens binnen, dus ik weet niet precies waar je kan kijken, maar je zal vast wel ergens het versienummer kunnen bekijken in de root.

Kijk alleen uit, je moet je accu op minimaal 75% hebben (of stekker erin), een lege memorykaart (32MB is genoeg), anders heb je grote krans om je PSP te 'bricken' (naar de klote helpen).

Het is inderdaad zo, dat je een grote memorykaart nodig hebt, wanneer je PSP gedowngrade is en je gedownloade spellen erop wil zetten. 2GB is een minimale vereiste (zelf heb ik die van 6GB gehaald).

Bijna alle versies van PSP kan je downgraden naar FW 1.5, behalve de 2.80 (nog niet tenminste). Vanaf 1.5 kan je weer upgraden naar 2.71Se-B en dat is de versie die je moet hebben, daar kan je echt alles mee. Mocht je het zelf allemaal niet aandurven, kijk dan eens op www.ombouwnederland.nl

haha...kiding right?

de nintendo is voor kleine kindjes die net leren lopen...of voor strandhomo's die met hun blote reet de ganse dag in de zon liggen niksen...kunnen ze terwijl met hun virtulele chihuaua spelen...

nee toch maar liever een PSP :)

no offens :)

Ah, een fangirl!

De hele behoefte om er een Nintendo vs Sony strijd van te maken getuigd toch wel van een infantiliteit die z'n weerga niet kent.

Ik koop ze geen van beiden omdat die dingen toch altijd na een korte tijd bij me in de kast belanden maar veel mensen om me heen hebben een PSP en/of een DS en ze hebben alletwee wel wat. Vergis je niet in de veelal kinderlijke graphics van Nintendo, als je van originele en inovatieve spellen houdt is het een optie. Bekijk gewoon op je gemak welke spellen je wilt spelen en niet naar de machine op zich.

Ah, een fangirl!

De hele behoefte om er een Nintendo vs Sony strijd van te maken getuigd toch wel van een infantiliteit die z'n weerga niet kent.

Ik koop ze geen van beiden omdat die dingen toch altijd na een korte tijd bij me in de kast belanden maar veel mensen om me heen hebben een PSP en/of een DS en ze hebben alletwee wel wat. Vergis je niet in de veelal kinderlijke graphics van Nintendo, als je van originele en inovatieve spellen houdt is het een optie. Bekijk gewoon op je gemak welke spellen je wilt spelen en niet naar de machine op zich.

totaly true!!

ja op de nintendo zul je niet vlug games krijgen als need for speed of tekken of iets dergelijk...ik ben echt wel verzot op keigoede graphics...met games als zelda of mario kan ik me wel effe amuseren,maar dat duurt nooit lang...

kheb trouwens net de value pack PSP gekocht met de game tekken dark ressurection inculded...244€ in mediamarkt... cool toch :)

hey jizza...waar heb jij je memory card gehaalt??

de grootste die ik heb gevonden is een kaartje van 512 mb...

kheb wel nog iets gevonden van 4 gb maar das meer een externe harde schijf voor de psp...kzie me dat ding nog niet overal mee naartoe sleuren...

hey jizza...waar heb jij je memory card gehaalt??

Check: Sony Memorystick PRO Duo 8 GB + Adaptor - Consoleshop.nl

Deze heb ik helaas niet, maar hij is wel BRUUT. Bij Consoleshop heb ik wel m'n 6 GB gehaald. Gek genoeg staat deze nu niet meer op de site ???

Kijk anders ook eens op marktplaats. Daar zijn vaak neppers te koop, voor een goedkoop prijsje. Dit zijn geen Sony geheugenkaarten (dat staat er wel op), maar er zit Samsung materiaal in. Op diverse fora hoor ik daar geen slechte dingen over, hooguit dat de laadtijd NET iets hoger ligt.

haha...kiding right?

de nintendo is voor kleine kindjes die net leren lopen...of voor strandhomo's die met hun blote reet de ganse dag in de zon liggen niksen...kunnen ze terwijl met hun virtulele chihuaua spelen...

nee toch maar liever een PSP :)

no offens :)
dat word geen sexy time voor jou :mad:

wat heeft de psp behalve crappy ports vd ps2?

Terug
Naar boven