Fitness Seller

Pubergyno

Kelvinnn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Hallo, na het cutten ben ik erachter gekomen dan mijn puffy nips niet alleen door vet veroorzaakt werden maar ook door een klonterige massa van ca 2cm breed .Dit heb ik waarschijnlijk al sinds me 13-14e toen ik een beetje overgewicht begon te krijgen. Heeft het nog zin om letro of andere ai aan te schaffen om dit te verminderen? Nolva na 2 weken 20mg ed heeft tot nu toe alleen de gevoeligheid een beetje verminderd.

Je moet effe op Zoeken klikken en dan iets van gyno ofzo intypen. Dan vindt je tientallen topics hierover.

slotje

Yo dude. Ik heb hetzelfde gehad. Runs down the family, me beide broers hebben ook last van die puffy niples en dat terwijl we alledrie virgin muscles hebben. Ik merk zelf nu ik voor het eerst in me leven single digit sta, dat de puffy nipples wat beginnen te verdwijnen, ze zijn vaker stijf als ik het zo mag noemen. Die vetlaag hoort te verdwijnen zei me dokter ooit en zo niet kan je het misschien operatief laten verwijderen vannuit een medisch-psychologisch perspectief. Ik denk dat het te maken heeft met oestrogeen levels, dat die wellicht van nature wat hoger zijn bij mij dan bij een ander? Misschien zijn het genetics i dunno. Maar BF droppen helpt.

Terug
Naar boven