AndroidHealthClinic

pubers

bertbert

Novice
Waardering
0
hallo iedereen,

ik heb een vraag: anabolen gooien je hele hormoonhuishouding in de war, omdat het je eigen testosteron-produktie laat afnemen. En als je in de puberteit zit is dat vooral slecht.

Maar nu is mijn vraag: stromba laat je eigen testosteron-produktie niet of nauwelijks afnemen.
Gooit stromba dus je hormoonhuishouding niet/minder in de war, dan andere anabole steroiden?
En is stromba dus veiliger voor pubers dan andere anabole steroiden?

Dat doen alle anabolen beste jongen ook stromba, zoek ook eens op google als je zulke dingen niet weet ;)

En dan, een puber zou geen anabolen moeten nemen. Het staat ook in het sticky, anabolen ZULLEN je groei volledig stoppen, dus niet "kunnen misschien" maar "zullen zeker".

En daarnaast neem ik aan dat je stromba orals bedoeld en dat is ook erg fijn voor je lever ja :)

[Link niet meer beschikbaar]

Daar, ik heb ook nog ff een bron voor je gezocht, zel research doen zou ook educatief kunnen zijn. En ja, stanozolol is stromba. :)

En btw. stel je even voor dat zou je netjes staan :coolnana:

hahahahhaha pubers en anabolen, of was het echt serieus bedoeld?

Ik heb het vermoeden dat bertbert zelf nog een puber is die wil weten of ie anabolen kan gebruiken!! But....that's just me!! ;)

Ik denk het ook.

Mensen zoeken altijd naar een uitzondering op de regel.

Alle anabole steroiden zijn testosteron-afgeleiden, vandaar dus dat steroiden in de puberteit absoluut taboe zijn, als je de rest van je leven n og een beetje een normale test-aanmaak van jezelf wilt hebben zonder er medische hulp bij nodig te hebben!

Maar wie ben ik hè.

nee anavar zou nog kunnen maar dat is duur en zeldzaam en niet effectief

Zelfs bij Tribulus wordt geadviseerd om het niet voor je 21e levensjaar te gebruiken omdat de groeischijf gesloten kan worden door de toename in test.

Het is de aromatisering (test naar estrogeen) die de groeistop veroorzaakt. Anavar aromatiseerd niet en kan dus niet voor een groeistop van de botten zorgen. Alle andere as doen dat wel.

Nu weet ik niet of tribulus een groeistop kan veroorzaken. Om eerlijk te zijn, ik gok op niet want onderzoeken tonen al aan dat tribulus de sportieve prestaties niet verbeterd, of het het test kan verhogen daar ben ik niet zeker van, maar dat zou minimaal moeten zijn.

Ik heb meerdere keren gelezen dat Tribulus de hoeveelheid oestrogeen kan verhogen zelfs als je testosteron er niet door omhoog gaat. Slechte keuze dus als je nog in de groei bent. Overigens ook een slechte keuze als je hoopt op een stimulans in je spierontwikkeling, maar dat terzijde.

(Ach wat zit ik ook weer negatief te doen... Die arme Amerikaanse supplementenindustrie! Niemand zegt meer eens iets liefs over ze. Misschien moesten we ze maar financieel blijven steunen, ze hebben het al zwaar genoeg... ...is Tribulus toch nog ergens goed voor...)

MightyDuck zei:
Dat doen alle anabolen beste jongen ook stromba, zoek ook eens op google als je zulke dingen niet weet ;)

En dan, een puber zou geen anabolen moeten nemen. Het staat ook in het sticky, anabolen ZULLEN je groei volledig stoppen, dus niet "kunnen misschien" maar "zullen zeker".

En daarnaast neem ik aan dat je stromba orals bedoeld en dat is ook erg fijn voor je lever ja :)

[Link niet meer beschikbaar]

Daar, ik heb ook nog ff een bron voor je gezocht, zel research doen zou ook educatief kunnen zijn. En ja, stanozolol is stromba. :)
Ik dacht dat je van AS zelfs (meer) kon groeien...als je het gebruikt voordat je helemaal uitgegroeid bent of is dit gewoon onzin?

Big T zei:
Nu weet ik niet of tribulus een groeistop kan veroorzaken. Om eerlijk te zijn, ik gok op niet want onderzoeken tonen al aan dat tribulus de sportieve prestaties niet verbeterd, of het het test kan verhogen daar ben ik niet zeker van, maar dat zou minimaal moeten zijn.

Ik heb n tijdje Tribulus gebruikt van verschillende merken en op elk van die potjes stond deze waarschuwing...

Nu groei je van tribulus evengoed als van koffiemelk, dus er kleven in dat geval alleen maar keerzijdes aan als je nog in de groei bent.

pubers en anabolen ?? :D

Jullie weten me ook altijd weer vrolijk te krijgen hier op DBB.com ! :banana:

Brutez zei:
hahahahhaha pubers en anabolen, of was het echt serieus bedoeld?

ha, lol er zijn genoeg pubers die impusief zijn en denken dat ze ****ing breed worden door een kuur, en niet kijken / weten naar/van de bijwerkingen!

DBC01 zei:
Ik denk het ook.

Mensen zoeken altijd naar een uitzondering op de regel.

Alle anabole steroiden zijn testosteron-afgeleiden, vandaar dus dat steroiden in de puberteit absoluut taboe zijn, als je de rest van je leven n og een beetje een normale test-aanmaak van jezelf wilt hebben zonder er medische hulp bij nodig te hebben!

Maar wie ben ik hè.

Dus jij beweert dat als je op je 17e/18e een test only kuur doet en goed nakuurt dat je dan je hele leven met een verdoete test-aanmaak rondloopt?

laten we het er op houden dat het op jonge leeftijd zeker niet verstandig is, maar een regelrechte ramp [mits er normale dosis gebruikt word, goed gegeten, gerust, nakuur etc.] lijkt me ook wat overdreven.

Of ben ik nu de pineut? :p

Je vergeet één ding:

Je natuurlijk test-aanmaak is op die leeftijd aan het pieken.
Oftewel de parameters worden ingesteld voor je leven.

Je test-aanmaak gaat pieken om maximale niveaus te bereiken die een leidraad worden voor het functioneren van je lichaam voor de rest van je leven.

Als jij op die leeftijd test van buiten toedient, loop je je lichaam te bedonderen.
Dat denkt dat het al op het maximum zit en stopt met aanmaak.
En denkt: dit zijn de definitieve parameters.

Gevolg: In je latere leeftijd kun je sneller vermoeid zijn, niet veel eigen kracht hebben omdat je natuurlijke testosteronniveau never never nooit zal pieken binnen de minimum-grens.

Snap je? Dit wordt bijvoorbeeld gedaan bij kinderen die te hard groeien en al op hun 15e boven de 1.85m zitten en de groeischijven nog niet dicht staan.
Die dienen ze groeihormoon toe om de schijven te laten dichten, het lichaam denkt dat er genoeg is aangemaakt.

Doe jij dus hetzelfde met test dan zul je nooiit voldoende eiogen test aanmaken, althans die kans is groot.

tnx. dit is begrijpelijk en heb ik wat aan.

Laatst bewerkt:
dus van welke leeftijd kan er eens aan een kuurtje gedacht worden hierbij bedoel ik een beginners kuur

^ 'K zou zeggen bij ouder dan 21 jaar, maar dat ligt er maar net aan wat voor soort voorafgaande trainingsachtergrond je hebt. Als je al vanaf je 14de vol traint en je over breedvoerige kennis beschikt van training en voeding, dan ben je er eerder aan toe dan iemand die pas op z'n 21ste voor het eerst aan de gewichten hangt.

.

Laatst bewerkt:
Ik vind het wel lachwekkend. Hoe dichter de zomer nadert hoe meer jongens er posts plaatsen i.v.m. vragen over anabolen. En ze vragen die info alleen maar uit interesse of voor een vriend hoor, heus niet voor eigen gebruik.

Terug
Naar boven