XXL Nutrition

puffy niples

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
Waardering
6
He guys,

Ben van plan om binnenkort wellicht 1-AD te gebruiken. Ik heb er al heel veel over gelezen. Hoewel ik weet dat dit nauwelijks in oestrogeen omgezet wordt, ben ik desondanks bang voor gyno.

In de puberteit, toen ik een jaar of 17 was kreeg ik namelijk last van enige vorm van gyno. Ik had gevoelige tepels en kapselvorming. Ik denk dat dit waarschijnlijk vrij normaal is op die leeftijd. Nu ruim 5 jaar later heb ik daar al lang geen last meer van. Alleen heb ik nu van die zachte tepels als je begrijpt wat ik bedoel (alleen als ik het koud heb zijn ze mooi van vorm).
Nu ben ik bang dat ik meer kans op gyno heb dan de gemiddelde persoon of is dat niet waar.

Nog een vraagje: Waarom zou je na je kuur een PCT nemen van 6-oxo als Nolvadex iets goedkoper en betrouwbaarder is?
Waar zou jij voor kiezen na een 1-AD kuur?

Alvast bedankt voor jullie respons!

Smoothie

1 AD is dat geen pro hormoon (don't kill me if im wrong) als het een pro hormoon is zou ik eraf blijven, kost veel geld, side effects zoals as en na de kuur weg resultaten.Als je gevoelig bent voor gyno zou ik nolvadex bij de hand houden.

grtz

Geef je geld uit aan voeding en niet aan die dure rotzooi.
Creatine/multi-vit/flaxseed is het geld waard, op voorwaarde
dat je voeding in orde is.

Of als je echt wil groeien is Mr Test de man die alles kan.

G.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, het is inderdaad een prohormoon! Maar de side-effects zijn niet zo erg als AS omdat het niet wordt omgezet in oestrogeen.
Ik heb er al heel veel over gelezen en ik hoor er goede verhalen over. Als ik het ga gebruiken dan neem ik uiteraard een PCT. Om de eerste plaats om mijn natuurlijke testeronlevels weer op normaal niveau te krijgen en op de tweede plaats om mijn gains zoveel mogelijk te behouden. De meeste mensen nemen een PCT van 6-oxo maar mijn vraag is waarom je niet nolva zou gebruiken?

Of is het verstandig om 6-oxo te nemen na een kuur 1-AD en voor de zekerheid nolva erbij als er een lichte vorm van gyno optreedt.

Reacties graag!

Ze werken verschillend. Nolvadex zorgt ervoor dat het oestrogeen zich niet aan de receptor kan binden. 6-oxo pakt het oestrogeen zelf aan. Bij M1t e.d. zou ik voor Nolvadex gaan. Bij 1-ad is 6-oxo zeker voldoende. Wel Nolva altijd bij de hand houden voor als je last van gyno krijgt. Je kan ook hiervoor kiezen als nakuur aangezien je het toch al in huis hebt. Echter is het wel een medicijn (voor kankerpatienten). Sommigen willen dat liever niet. 1-Ad is een goede keuze om mee te beginnen, temeer als je beetje bang voor gyno bent en je kan er leuke resultaten mee behalen.

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens is een lichte vorm van gyno (gevoelige tepels en enige vorm van kapselvorming) niet tegen te gaan met 6-oxo?

Smoothmold zei:
Trouwens is een lichte vorm van gyno (gevoelige tepels en enige vorm van kapselvorming) niet tegen te gaan met 6-oxo?

Je bedoelt nu dus los van een PH kuur. Nee, dat is niet echt mogelijk. Ik lees wel op de Amerikaanse boards dat ze allerlei middelen proberen om van lichte gyno af te komen(Prevent e.d.). 99 van de 100 keer werkt het niet. Soms is heeft iemand iets geprobeerd en heeft het geholpen. Er zijn er ook die Nolva hebben geprobeerd. Wel heb ik gelezen op 1fast400 iemand die Avant Labs lipoderm-Y erop heeft gesmeerd dat het weg ging en sommigen hoor je dat Ab-solved werkt.

Edit/ hier heb je die link: [Link niet meer beschikbaar]

Smoothmold zei:
Ja, het is inderdaad een prohormoon! Maar de side-effects zijn niet zo erg als AS omdat het niet wordt omgezet in oestrogeen.
Ik heb er al heel veel over gelezen en ik hoor er goede verhalen over. Als ik het ga gebruiken dan neem ik uiteraard een PCT. Om de eerste plaats om mijn natuurlijke testeronlevels weer op normaal niveau te krijgen en op de tweede plaats om mijn gains zoveel mogelijk te behouden. De meeste mensen nemen een PCT van 6-oxo maar mijn vraag is waarom je niet nolva zou gebruiken?

Of is het verstandig om 6-oxo te nemen na een kuur 1-AD en voor de zekerheid nolva erbij als er een lichte vorm van gyno optreedt.

Reacties graag!

Ook door PH breng je je endocrien systeem in de war maar voor
erg weinig resultaat in vergelijking met As.
Maar als je dat echt wil gebruiken, 't is altijd beter dan niets
zeker... Alhouwel

Ik zou toch niet te veel hoop vestigen op die "gains".

In geloof er niet zo in...het is nog hartstikke duur ook.

Ach, maakt niet uit... 't zijn onze kluiten niet

Ik zou maar wel rekenen op gains en op minder side-effects. Uit eigen ervaring en uit die van andere is keer op keer bewezen dat ph's weldegelijk werken!! En de side-effects zijn minimaal. En duur zijn ze zeker niet als je het op de juiste plaatsen haalt.

(Mensen, aub verdiep je wat meer in ph's, lees de sticky op www.bodybuilding.com / www.1fast400.com en lees de reviews op de boards, dan zul je wel zien dat ph's werken en de side-effects minimaal zijn.)

Om ontopic te blijven:

als je bang bent voor Gyno, hou nolva bij de hand voor als je last van je nipples krijgt. Voor 1-ad is 6-oxo voldoende, maar nolva bij de hand houden is altijd handig. (6-oxo helpt ook met het opkrikken van je eigen testosteron-aanmaak na de kuur) Ook kun je ervoor kiezen om 1-ad te gebruiken en Nolva als PCT.

Terug
Naar boven