Fitness Seller

Puistjes op lichaam

JDP

Novice
Waardering
0
Hallo iedereen

Ik heb een vraagje. Ik train nu al een klein jaar maar heb sinds het trainen last gekregen van puistjes op mijn rug, schouders en borst. Weet iemand waardoor dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?
Vroeger had ik er geen last van.

Van supplementen neem ik whey en mass gainer, misschien ligt dit hier aan?

Alvast bedankt.

Bekend probleem bij het nemen van whey :)

Kan idd door de whey komen vrienden van mij hebben dat ook als ze er teveel van nemen

Komt door een hoge eiwitinname, had ik zelf ook. Sinds ik zink dagelijks zink pak heb ik er bijna geen last meer van

Meer water drinken heeft mij iig ook echt geholpen

Lekker zonnebanken werkt bij mij goed.

Waarschijnlijk eet je teveel eiwitten.

Bekend probleem bij het nemen van whey :)

Kan idd door de whey komen vrienden van mij hebben dat ook als ze er teveel van nemen

Komt door een hoge eiwitinname, had ik zelf ook. Sinds ik zink dagelijks zink pak heb ik er bijna geen last meer van

Waarschijnlijk eet je teveel eiwitten.

Een hoog proteïne dieet is inderdaad gelinked met acné, maar whey alleen? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Klinkt meer als anekdotisch bewijs omdat whey natuurlijk weer samen hangt met een hoog proteïne dieet.

Veel water/thee drinken helpt inderdaad.

Veel water hoeft niet altijd te helpen.
Ik zou je eiwitten iets verlagen want wss zit je erg hoog.
Maar verlaag het niet teveel!

Heb ik ook last van, vooral op mijn borst en rug. Sinds ik mijn eiwitinname iets heb verminderd is het wel al wat bijgetrokken

Heb zelf gehoord dat het kan zijn als je ineens teveel eiwit eet. Dus van gewoon voeding naar 3 shakes per dag en kip ernaast eten.
Dan kan je in 1 keer intolerantie krijgen waardoor acne of puistjes zich vaak voordoen

Maarja, wie heeft nou geen puistjes gehad in de puberteit ^^

Terug
Naar boven