XXL Nutrition

PUMPED enquete

Peiling Peiling beste pomp supp

• Totaal stemmers
    6

MATTHI

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
38
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
Zelf hou ik wel van een enorme pomp tijdens sommige dagen, zoals bij armdag en borstdag :D
Toch ben ik nog altijd niet zeker wat nu het beste is voor spierpomps. Ik dacht zelf agmatine en daarom deze enquete om te vragen wat jullie het beste vinden of beste ervaring mee hebben. Bij voorbaat al dank ;)

Xtreme Pump van XXL

Dat is het huismerk kopie van Yok3d (USP Labs) en geeft me een langere, hardere pomp dan bijvoorbeeld losse arginine, agmatine, citrulline, ornithine of n-carbamylglutamaat of een combinatie daarvan.

Je moet het wel ongebruikelijk lang van te voren innemen (90 min), hoe dat fysiologisch zit kan ik je niet vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Xtreme Pump van XXL

Dat is het huismerk kopie van Yok3d (USP Labs) en geeft me een langere, hardere pomp dan bijvoorbeeld losse arginine, agmatine, citrulline, ornithine of n-carbamylglutamaat of een combinatie daarvan.

Je moet het wel ongebruikelijk lang van te voren innemen (90 min), hoe dat fysiologisch zit kan ik je niet vertellen.
Is ook gewoon arginine en agmatine dat er in zit ;) maar ok combinaties kunnen top zijn. Ik ga meestal hard op citruline, agmatine en beta alanine gecombineerd :D

ik had van Noxi pro altijd een gruwelijke pomp die lang bleef hangen, daar zat in Beta alanine, N-Carbamylglutamate, Arganine AKG, en 1,3 DMAA in :)

Agmatine+citrulline combineren, eventueel beta-alanine erbij. Complete producten als Vaso Grow en Vasotropin werkte ook wel bij mij

Terug
Naar boven