AndroidHealthClinic

pumpjuice met revengeV2, wie heeft ervaring ermee??

revenge v2

ben nu bezig met revenge v2 en vind het wel een goed produckt betere pomps en uithouding en goede kracht ook ondanks dat ik volop in de cut zit houd geen vocht vast ook

wel een goed produckt naar mijn mening

ik gebruik het ook, maar ik heb er niet echt een goed gevoel bij! nu 1 pot op, maar kan niet zeggen dat ik een vollere pomp houdt, of zwaarder kan trainen ofzo! maar kan ook liggen omdat ik het op veel verschillende tijdstippen inneem.

• Topic Starter Topic Starter
Maar de combi met pumpjuice kennen jullie niet?
En moet je na 1 maand weer ff stoppen met revenge of nemen jukkie het gewoon door

Ik heb RevengeV2 ook pas geleden gebruikt en ik was er ook erg tervreden over, veel zwaarder trainen , goeie pomp, geen vocht

1 potje is 260 gram daar doe je iets van 4 weken mee, dus dan zou ik het gewoon 4 weken niet meer gebruiken, dan kan je lichaam er ook niet aan gaan wennen..

hmmss...ik denk dat ik dan ook een maand oversla nu! potje was gisteren op. dan bestel ik volgende maand creatine en hmb erbij. dan mooi volle pomp voor de zomer als het goed is. moet ik alleen even gaan sparen.

maar ik heb het idee dat het ook tussen je oren zit hoor, dat je daardoor zwaarder traint enzo.

maar neemt iedereen deze capsules op een vast tijdstip in? of gewoon bij wakker worden( dit kan dus zijn om 05.30 uur door de weeks en in het weekend pas 11 uur) dan half uur voor trainen en voor slapen gaan zoals verpakking aangeeft.

:eyebrow: heb ook het besteld

revenge v2, hmbolic, pump juice combinatie met promax 85 koolhydraten
ga het morgen ophalen dan begin ik met trainen met die sups
zo rond de 5/6 x per week.

ik hoop wel wat resultaat te verwachten van het geld die sups zijn wel super duur.

• Topic Starter Topic Starter
ik wil in juni gaan beginnen met pumpjuice en revenge V2, maar als ik het zo een beetje lees en wat ik heb opgezocht op het net denk ik wel dat het een goeie combi is.

iemand tips voor mengen van revenge het is egt behoorlijk zuur. met water is het echt niks heb ook al met frisdrank gedaan maar is ook niet egt super ..

TIPS!!?:rolleyes:

Ik ken dat hele merk niet joh....
Meeste merken zijn van bodybuilders of begeleiders ofzo..
wat is de achtergrond van dit merk? klinkt allemaal goed

zuur

je mengt revenge v2 best in cola want anders is het echt niet te drinken. ik heb me paar keer vergist en in water genomen.

Owja ik heb pumpjuice en revenge v2 nen hmbolic gecombineerd genomen en ik had er een enorme boost van. kon harder en langer trainen. niet bepaald veel zwaarder wel niet.

vorig maand of een anderhalf geleden was dat.
Maar ik ben erna tot nu dus erg ziek geworden dus veel moeite voor niks :-(

Ga et wel trug proberen met nieuwe goeie moed :-)

ik was van plan om die pumpjuice te halen samen met hmbolic ik denk dat die pumpjuice een betere pomp geef dan revenge v2 toch?

Bosna Animal zei:
ik was van plan om die pumpjuice te halen samen met hmbolic ik denk dat die pumpjuice een betere pomp geef dan revenge v2 toch?
Alledrie samen geeft volgens de site het beste resultaat [volgens meerdere sites trouwens]
maar door geen revenge v2 te nemen vermijdt je wel die nare smaak... :)

Jonko zei:
Alledrie samen geeft volgens de site het beste resultaat [volgens meerdere sites trouwens]
maar door geen revenge v2 te nemen vermijdt je wel die nare smaak... :)

hmm maar welke werkt nou beter voor de pomp van de 2 pumpjuice of revenge v2

Voor de pomp pump juice.Ik heb het ook geprobeerd.het is een leuk product maar veels te duur voor wat je er voor terugkrijgt.kan je naar mijn mening beter Revenge v2 proberen.Daar hou je tenminste nog wat aan over.En ze zeggen dat een combinatie van hmbolic,revengev2 en pump juice het beste werkt indd.Weet je waarom?Omdat het allemaal van dezelfde producent komt.Dikke verkooppraatjes dus.

schiet maar op ermee wat beide worden al niet meer gemaakt... rare gasten die amerikanen... het is er net.

Terug
Naar boven