Fitness Seller

'PvdA wilde vrijgezel Rutte aanvallen'

Peoples

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
AMSTERDAM - De PvdA heeft ten tijde van de verkiezingscampagne zijn prominente partijleden de opdracht gegeven kritiek te uiten over het feit dat Nederland met Mark Rutte (VVD) een premier zou krijgen die niet is getrouwd.
Dat zegt oud-Tweede Kamerlid Peter Rehwinkel in weekblad Elsevier. Rehwinkel negeerde naar eigen zeggen de oproep van zijn partij.

“Tijdens de laatste verkiezingscampagne is mij in partijkringen letterlijk gezegd dat ik veel kritischer moest zijn over het feit dat we een ongetrouwde premier zouden krijgen."
"Zo armoedig wil ik mij niet verliezen in de politiek. Getrouwd of niet: hoezo issue?”, aldus de huidige burgemeester van Groningen.

(Bron:nu.nl)

:roflol:

Haha wat is het toch een onzinpartij :roflol:

Ik vraag me af op welk niveau hem dit is 'aangeraden'. Heb je het dan over aan de borreltafel lekker onderling allerlei listjes verzinnen zoals dat binnen iedere partij gebeurd of heb je het over een door de partijtop gestimuleerde tactiek? Dat laatste geval zou wel armoedig zijn.

Ik vraag me af op welk niveau hem dit is 'aangeraden'. Heb je het dan over aan de borreltafel lekker onderling allerlei listjes verzinnen zoals dat binnen iedere partij gebeurd of heb je het over een door de partijtop gestimuleerde tactiek? Dat laatste geval zou wel armoedig zijn.

Je hebt t over de grootste regentenpartij van Nederland, wat denk je zelf. Hoop dat de PVDA snel richting ophef gaat, kansloze grafpartij.

Wat bedoel je precies met 'regentenpartij' ?

Een modewoordje, Claus. Net zoiets als de linkse kerk of linkse hobby's. Je weet wel die modewoordjes die bon-ton zijn in sommige kringen.

Plucheplakkers, linkse honden, linkse zakkenvullers etc, dat niveau.

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je precies met 'regentenpartij' ?

De term regenten wordt gebruikt voor de bestuurders van de Nederlandse steden in de 17e eeuw en de 18e eeuw. De macht was daar in handen van regentenfamilies, die vaak elkaar de bal toespeelden. De burgemeesters van Amsterdam bijvoorbeeld, die elkaar benoemden, maar ook de staten en Gedeputeerde Staten van de provincies, die eveneens in handen waren van een klein aantal families. De Nederlandse steden werden reeds sinds de late Middeleeuwen bestuurd door de rijkere koopmansfamilies, die langzamerhand een gesloten kaste gingen vormen. Aanvankelijk kon de in schutterijen verenigde lagere burgerstand nog een zeker tegenwicht hiertegen bieden, maar in de loop van de 17e eeuw kreeg het stadsbestuur een steeds meer oligarchisch karakter.

Maarten van Rossum.

Vreemd, lijkt me meer iets voor een christelijke gezinspartij. Juist PvdA zou nooit bezig moeten zijn met de persoon zelf maar wel met de inhoud. Een lange oppositiekuur zal hen goed doen.

Vreemd, lijkt me meer iets voor een christelijke gezinspartij. Juist PvdA zou nooit bezig moeten zijn met de persoon zelf maar wel met de inhoud. Een lange oppositiekuur zal hen goed doen.

Yessss, 8 tot 12 jaar minimaal.

Er was toendertijd toch ook zo'n leuk filmpje over Rutte als moederskind/homo, niemand zou weten door wie het gemaakt was. Achja, de PvdA is propaganda partij bij uitstek, wat zou die partij nog zijn zonder 40 uur zendtijd op de PO en een kudde allochtonen die niet eens het woord drol kan uitspreken in het nederlands (oh ja, wat was het; 18 zetels in de laatste peilingen? :roflol:)

Ik ben ervan overtuigt dat Cohen een dergelijke werkwijze nooit zal toestaan.

Lijkt me inderdaad een goed idee.

Nee hij zou eerst een kopje thee zetten denk ik.

Terug
Naar boven