MuscleMeat

PVV-stemmers NICHT erwünscht

Is zeker een Marokkaanse winkel?

De nieuwe joden. :roflol:

De verdraagzaamheid van de PvdA stemmer.

Gooit ook zijn eigen ruiten in, één keer door mensen uit te sluiten (wat hij net de pvv verwijt) en tweede keer door minder klanten te krijgen.

Ook een manier om de publiciteit te halen natuurlijk. Voor de rest heeft partijen uitsluiten hier weinig mee te maken, zou ook niet op een partij stemmen die de PVV als partner ziet. Maar een PVV-er mag bij mij gewoon binnen komen, een moslim, jood of SGP-er net zo goed natuurlijk.

Steen door het raam

Oh ja en voordat iemand denkt dat ik de actie van die winkelaar goedkeur, dat doe ik dus niet. Lijkt me een leipo die graag wat publiciteit wil en daarvoor de totaal verkeerde middelen kiest.

Pff, als ik t ahd gezien had ik toch echt een dikke baksteen door de ruit getieft:D

Daarmee verlaag je je wel een beetje tot het niveau van de mensen die de PVV hier niet meer wil hebben :rolleyes:.

(of ik mis het sarcasme :D)

Nee je ziet t goed, we zijn allemaal slecht diep van binnen:D

alsof wij nederlanders hun 3de rangs goedkope troep willen kopen :roflol:

Kansloos gevalletje van pot verwijt de ketel. Ik moet toegeven dat hij wel lef heeft. Kan eerstdaags wel de ruit bij elkaar vegen ben ik bang.. :D

laat maar

Laatst bewerkt:
Linksmensen hebben een ernstige last van zelfingenomenheid. Ze snappen niet dat anderen er een andere denkwijze op hebben, zie klaas. Mensen die voor anderen geluk willen bepalen.

Ik vind dat je nu wel erg aan het generaliseren bent ;)
Dit is gewoon een onbedachte actie van een individu. A lá de damschreeuwert, al zij het uiteraard in een andere gradatie.

discriminatie op basis van politieke voorkeur is nog steeds strafbaar zover ik weet...

In Amsterdam zitten er toch alleen maar Pvda mensen.
Maarja er zal toch niet veel in die winkel liggen anders waren er wel een paar mocro's binnengeweest. En was hij een vrolijke Pvver geworden haha.

Ruiten doorkegelen meteen!

E-thug.jpg

Terug
Naar boven