XXL Nutrition

Q-Base Weeze Airport 2011???????

procard

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
6
Weet iemand al of er dit jaar weer een Qbase gaat zijn. Iederjaar zeggen ze dat het de laatste is? Zou het nu dan echt afgelopen zijn

Ja die gaat er zijn. Altijd die onzin over dat het de laatste keer is. Ik ben wederom van de partij. Weer een weekendje van maken op roompot arcen

• Topic Starter Topic Starter
Ja die gaat er zijn. Altijd die onzin over dat het de laatste keer is. Ik ben wederom van de partij. Weer een weekendje van maken op roompot arcen

Nice, echt een top feest altijd daar. Jammer dat er nog niks van bekent is

Is ook pas in september, kaartje wordt sowieso gekocht wat de line-up ook mag wezen. Wat een topfeest zeg

Is ook pas in september, kaartje wordt sowieso gekocht wat de line-up ook mag wezen. Wat een topfeest zeg

Inderdaad , ik ben er 3 keer geweest. Mooiste feest ooit! Gruwelijk hard geluid in die bunkers , dikke lichtshows , prachtige locatie met die schijnende kleuren op de bomen en maffe buitenlanders :D

• Topic Starter Topic Starter
Mooiste van al vond ik nog, dat je nog enkele vliegtuigen kan zien landen en vertrekken

Mooiste van al vond ik nog, dat je nog enkele vliegtuigen kan zien landen en vertrekken

ja klopt , 2008 editie d8 ik op het einde kwam de zon op , en dan nog snoeihard los op tommyknocker en dj maddog die afsloten op de main , zag je in de verte vliegtuigen landen en opstijgen echt bruut :D

268997_regular.png

http://www.youtube.com/watch?v=I8t3JagkVew&feature=player_embedded

Terug
Naar boven