Fitness Seller

quakelive

• Topic Starter Topic Starter
Krijg geen bevestigingsmail. Weird. Kan het lang duren?

Vroeger t*fus veel cpma gespeeld. Ben er bijna mee opgegroeid. :o

die bevestigings email kwam bij mij tussen de spam
maak anders gewoon een hotmail adres, als je dat al niet doet

Mn pauperpc crasht telkens wanneer ik de tutorial klaar heb. Schjint een video card issue te zijn :(

ben het aan het downloaden
kijken of het leuk is :D

Vet spel, best moeilijk alleen. soms schiet ik iemand echt vet voor ze fl**ker, gaat die niet dood. Ook k*t dat je niet kan zien waar ze lopen, soms heel k*t vanachter dood geschoten.

• Topic Starter Topic Starter
ronnie ouwe noob :P net als fietsen dit, jaren niet gedaan, maar na 5 min speelde ik al als vanouds. heerlijk die deathmatch

ronnie ouwe noob :P net als fietsen dit, jaren niet gedaan, maar na 5 min speelde ik al als vanouds. heerlijk die deathmatch

ja kan je zo beginnen, maar ik heb vaak dat als ik dood ben gegaan en nog geen ''schild'' heb dat er een paar van die super pro's komen en boem dood, omdat die heumeu's een veel betere gun hebben.

ik speel eigenlijk nooit schietspellen, vind dit wel lachen.

Ik was vroeger ook nog een beest @ quake 3.. het is oneerlijk dat ik het niet kan spelen. De originele quake 3 doet het wel gewoon goed op mn pc.. dus waarom deze het niet doet snap ik ook niet helemaal :rolleyes:

Iemand nog tips en truukjes, ik wordt namelijk vervelend vaak doodgeschoten hahaha. terwijl ik die andere ook gewoon raak.

Is wel een geinig spelletje.
Wat zijn jullie nicks? Mijne is: aandecrack

Ronniej

het gaat trouwens steeds beter. :roflol:

hoe moet je tegen een vriend spelen? het lukte net niet.
ijser ik heb je geacc. ;)

Terug
Naar boven