Fitness Seller

qualiteit vs dosering

haaaaat

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Goedendag heren,

Ik heb de mogelijkheid om te kiezen tussen hg spullen of ug.
natuurlijk ligt de prijs van de hg wel een pak hoger (dit slaagt wel op na x aantal ampullen vs x aantal vials)
als het voor minder geld kan is het altijd beter, geld speelt wel een rol bij mij, financiaal is het niet bepaald goedkoop iedere keer.

nu is mijn vraag. is het beter om mijn spullen dan van ug te halen voor mijn gewenste dosering of hg producten verkiezen maar dan iets minder in dosering gaan?

alvast bedankt!

lol snap echt niet dat iedereen altijd zeurt over prijzen van aas. Een gemiddelde recreatief sporter heeft aan een kuurtje van 500mg test en 200 tot maximaal 400mg deca al meer dan genoeg. Wat is dat in totaal 3-4 vials. Wat kost dat nou? Hoe vaak kuur je nou in een jaar? Als je al 3x per jaar kuurt ben je meer on dan off. Op hoeveel vials zit je dan in een jaar 9 tot 12...is dat nou echt zo veel? Als je meer dan dat wilt gaan gebruiken, have fun wasting your money. En zowieso als je kuurt verwacht ik dat je op zijn minst ook een redelijk boodschappen lijst hebt die je ook nog eens aanvult met supps wat ook een aardige prijs heeft. Dus what's the deal?

zijn vraag is volgens mij gewoon, waarom voor het duurdere HG kiezen als je ook gwn UG gear kan kopen. Wat is de meerwaarde van HG gear?

Correct me if i'm wrong.

zijn vraag is volgens mij gewoon, waarom voor het duurdere HG kiezen als je ook gwn UG gear kan kopen. Wat is de meerwaarde van HG gear?

Correct me if i'm wrong.

Meerwaarde van HG is dat het veel vaker gefaked wordt :-)
Ik zou zeggen, kan je HG krijgen via een belgische/nederlandse apotheek, ga voor HG, anders kan je mijn inziens evengoed of zelf beter voor UG gaan dezer dagen.

My2cents

Laatst bewerkt:
das toch geen meerwaarde jongen :roflol:

lol snap echt niet dat iedereen altijd zeurt over prijzen van aas. Een gemiddelde recreatief sporter heeft aan een kuurtje van 500mg test en 200 tot maximaal 400mg deca al meer dan genoeg. Wat is dat in totaal 3-4 vials. Wat kost dat nou? Hoe vaak kuur je nou in een jaar? Als je al 3x per jaar kuurt ben je meer on dan off. Op hoeveel vials zit je dan in een jaar 9 tot 12...is dat nou echt zo veel? Als je meer dan dat wilt gaan gebruiken, have fun wasting your money. En zowieso als je kuurt verwacht ik dat je op zijn minst ook een redelijk boodschappen lijst hebt die je ook nog eens aanvult met supps wat ook een aardige prijs heeft. Dus what's the deal?

Wij zijn bovengemiddeld bro:cool:

Tja BB kost een paar Euri's, maar je zegt iedere keer ?

je moet je 1e kuur nog beginnen toch ?

• Topic Starter Topic Starter

Correct me if i'm wrong.

dit voornamelijk. Ik zeg nie dat het zo'n probleem is, maar is de meerwaarde van hg opmerkelijk? Zoniet kan ik gewoon voor ug gaan. Als het voor minder kan, wrm niet?

Echte HG is 100% (theoretisch gezien) betrouwbaar en zuiver. Dat word in een laboratorium gemaakt, getest, steriel verpakt etc etc. UG is primitiever gefabriceerd, waardoor de kwaliteit, zuiverheid, en steriliteit (is dat een woord?) wel eens wat lager kan zijn. Maar toch denk ik dat de grote UG namen op al die fronten niet veel onderdoen aan HG. Die brouwen ook niet meer in een vies schuurtje of keldertje in lege jerrycans.

Reken er maar op dat er geen 1 UG lab belang bij negatieve feedback heeft, die zorgen echt wel voor goede gear.

als UG lab kun je geen beroep doen op de conventionele marketingmethodes ivm reclame(al doen ze het raar genoeg wel af en toe), dus is mond-op-mond reclame van vitaal belang voor een "merk".

Daarom doen ze er goed aan optimale producten af te leveren, al zijn ze ook afhankelijk van hun bronnen. Tenzij ze van plan zijn te stoppen en gaan cashen.

ik merkte echt geen enkel verschil tussen hg en ug...
voor mij alleen nog maar ug...(#46 bami pangang)

Terug
Naar boven