MuscleMeat

Raad gevraagd aub...

protocolo1976

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
15%
Beste kenners,

Ik ben van plan om een kuurtje te doen met produkten van een deftig UG-lab (merk) en mijn bestelde produkten zijn de volgende ;
-2 x 10 ml > Test.enanthate (250mg/ml)
-2 x 10ml > Boldenone Undecylenate (200mg/ml)
-2 x 100 tabs oral-turinabol
-1 x 100 tabs Nolvadex

Ik ben portier van (bij)beroep en beoefen buiten power-en conditietraining eveneens intensief Silat en Krav Maga en recreatief orthodox -Kick Boxing.
Aangezien ik liever raad vraag vooralleer iets te ondernemen, dacht ik misschien dat één van jullie mij een schema kon opstellen omtrent de duur en dosering van de hierboven vermelde produkten.
180cm
85kg
16%bodyfat

Ik dank jullie alvast bij voorbaat voor de reacties !

Greetz

1-4 Tbol 50 mg ed
1-10 Test E 500 mg ew

12-16 Nolva 20 mg ed

Zonder de bold, want vrees dat je met 2 vials weinig tot geen resultaat zult hebben
Als je die toch wil stacken, doe het dan als volgt:

1-4 Tbol 50 mg ew
1-16 Test E 500 mg ew
1-16 Bold 750 mg ew

18-22 Nolva 20 mg ed

Bold minimum op 600 man en weekje of 16 liever 20 ;)

Je hebt te weinig bold. Is dit je eerste kuur?

Niet handig om eerst dingen te bestellen en dan een kuur samen te stellen.

Vertel trouwens ook wat je doel precies is zodat wij gepast advies kunnen geven.

Laatst bewerkt:
tbh. voor eerste kuur kan hij gerust die bold op 12 weken doen meeste ervaren gebruikers doseren veel hoger&langer maar eerste kuur test gaat al veel doen zoiezo leuk om met bold te stacken gaat je uithoudings vermogen wat verhogen en beetje extra massa winst, succes!

• Topic Starter Topic Starter
Thx aan allen voor de reacties, maar produkten bijbestellen is nu niet bepaald een groot probleem, heb nl. een zeer flexibele anab.boer ;)
Ik kom van mijn eigen nogal snel gewicht bij (woog 118kg op 18-jarige leeftijd en dat was absoluut geen spiermassa !) en wat mij het meest tegenhoudt om naar de meer traditionele produkten te grijpen zoals DECA, SUSTANON,... is de waterretentie ! Mijn doel is natuurlijk wat meer massa , maar voornamelijk in kracht bijkomen.Ik dacht aan een kuur van een 10-tal weken (excl. nakuur) en uit wat ik heb kunnen uitmaken uit de reacties zou ik de Bold. zeker tot 600mg/week moeten verhogen.
Zou dit wat meer resultaat opleveren ;
Test.Enanth > 1-->10 > 500mg/week
Bold. Und. > 1--> 10 > 600mg/week
Oral. Turina > 1--> 4 of 5 > 50mg/dag (heb ook Dianabol liggen -Kan ik die 2
combineren?)
Nolvadex > 12-->15 > 20mg/dag

Thx aan allen voor de reacties, maar produkten bijbestellen is nu niet bepaald een groot probleem, heb nl. een zeer flexibele anab.boer ;)
Ik kom van mijn eigen nogal snel gewicht bij (woog 118kg op 18-jarige leeftijd en dat was absoluut geen spiermassa !) en wat mij het meest tegenhoudt om naar de meer traditionele produkten te grijpen zoals DECA, SUSTANON,... is de waterretentie ! Mijn doel is natuurlijk wat meer massa , maar voornamelijk in kracht bijkomen.Ik dacht aan een kuur van een 10-tal weken (excl. nakuur) en uit wat ik heb kunnen uitmaken uit de reacties zou ik de Bold. zeker tot 600mg/week moeten verhogen.
Zou dit wat meer resultaat opleveren ;
Test.Enanth > 1-->10 > 500mg/week
Bold. Und. > 1--> 10 > 600mg/week
Oral. Turina > 1--> 4 of 5 > 50mg/dag (heb ook Dianabol liggen -Kan ik die 2
combineren?)
Nolvadex > 12-->15 > 20mg/dag

Ziet er netjes uit,maar ik zou of de d-bol nemen of de turinabol(zwakker dan d-bol) maar niet combineren!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor het advies en hou jullie op de hoogte van het verdere verloop !!

Greetz,

10 weken bold, maak dat toch wat langer 12...14...16 weken in elk geval iets meer dan 10. Op basis van mijn ervaring is de rek er wel uit bij test in week 10 a 12 maar met bold nog lang niet en dat blijkt ook uit een roidcalculator. De dosis van bold blijft nog opbouwen in week 10.

Terug
Naar boven