XXL Nutrition

Raar

nasnas

Cool Novice
Waardering
0
Nog vraagje :

Zoals jullie weten dien ik 500 mg test en 400 mg nandrolon in te spuiten.
Mij is hier verteld dat dit in één keer kan.
Als ik nu die ampullen bekijk stel ik vast dat dit overeen komt met 2 ml test en 8 ml nandrolon, dus samen 10 ml.
Klopt dit wel dan ?
want op andere plaatsen lees ik dat je best 3a 4 ml per keer injecteert en niet meer.
Wat mis ik ?

mvg

De concentratie van deca mis je... jij hebt hoogstwaarschijnlijk organon deca die aan 50 mg/ml gedoseerd is. De meesten hier nemen deca van een UG labo dat gedoseerd is aan 200 mg/ml. Dus voor 400 mg moeten zij maar 2 ml zetten en jij voor hetzelfde 8 ml (8 x 50 mg)

Jij mist dus wiskundig inzicht.........:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Die lange, het staat echt zo op de doosjes hoor van die nandrolon,
2 ml - 50mg

sorry 2 ml - 100 mg

nasnas zei:
Die lange, het staat echt zo op de doosjes hoor van die nandrolon,
2 ml - 50mg

Daar twijfel ik niet aan als jij dat zegt.
Wel vreemd je deze vraag stelt en vervolgens 2 posts wijt aan het vaststellen van de hoeveelheid werkzame stof.

Tis dan toch heel simpel? Met de deca's die jij hebt moet je dan kennelijk 8 ml injecteren, + je 2 ml test = 10 ml, zint je dit niet kies dan voor een hoger gedoseerde versie van de deca zoals flex ook al zegt.

Verdorie Lunatic,
Je hebt gelijk zeg, ik heb die bijlage erin eens proberen lezen en inderdaad, het bedoeld : each ml contains 100mg.
Een geluk dat ik hier vandaag nog eens navraag deed en dat jij er was, thanks.

nasnas zei:
Verdorie Lunatic,
Je hebt gelijk zeg, ik heb die bijlage erin eens proberen lezen en inderdaad, het bedoeld : each ml contains 100mg.
Een geluk dat ik hier vandaag nog eens navraag deed en dat jij er was, thanks.

Ghehehe.. anders had je wel een flinke frontload gehad denk...
Maar veel plezier met je kuur ;)

Uit je posts hier concludeer ik dat je deca's hebt waar op de verpakking staat dat per 2 ml 100 Mg werkzame stof in zit, terwijl er op de bijsluiter
(die jij probeert te lezen???) staat dat "each ML" 100 MG "contains"??

Gave deca's , die wil ik ook! :D

Terug
Naar boven