AndroidHealthClinic

Radical Performance Maximizer

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ja vandaag kwam mijn gratis proefpakketje Radical Performance Maximizer binnen! Wohooo!

Maar wat ik me nu af vroeg, moet ik alle 5 de kapot getrapte capsule-omhulsels en het zooitje losse poeder wat in het zakje ligt in 1 keer innemen, of kan ik het verspreiden over meerdere dagen? :rolleyes:

Tip aan de RPM jongens: als jullie tabs opsturen doe het dan in een doosje in paats van een envelopje want bij de post zijn ze er niet zo voorzichtig mee.

Ja vandaag kwam mijn gratis proefpakketje Radical Performance Maximizer binnen! Wohooo!

Maar wat ik me nu af vroeg, moet ik alle 5 de kapot getrapte capsule-omhulsels en het zooitje losse poeder wat in het zakje ligt in 1 keer innemen, of kan ik het verspreiden over meerdere dagen? :rolleyes:

Tip aan de RPM jongens: als jullie tabs opsturen doe het dan in een doosje in paats van een envelopje want bij de post zijn ze er niet zo voorzichtig mee.
:roflol:

+1 .....same here

Mijne zijn hun nieuwe look ook kwijt idd. Ik wacht er nog even mee, dadelijk blijken er AAS in te zitten.

zijn mooie capsules man. glimmend oranje.... ik heb er 1 op mijn n8 kastje en ik kijk ernaar totdat ik inslaap val.....

ik kan er uren naar kijken

:haha: ...sups :heart: !!!

Jij moet alles in 1 keer innemen. Zo'n 2 uur voor het slapen gaan. Succes!

:hahaha:

Ik heb ze intussen ook binnen, allemaal kapot helaas...denk dat ik het zaakje maar meteen in de prullenbak mieter

je kan het wel nemen de poeder, alleen is heel vies....

same here. gingen ze er nog wat aan doen?

ondertussen is hier voor het laatst 10 dagen geleden gereageerd

ik kreeg ze dus ook binnen....en ze waren compleet onbeschadigt!
ze zaten in een dikke envelope met van die luchtbelletjes erin en ook nog een zakje met luchtbelletjes om het zakje met de capsules.

nu moet je ze dus innemen een uur voor het trainen op een nuchtere maag!
heb ze alle 5 ingenomen, en idd een klap energie erbij! had serieus meer zin om te trainen!

zit ook in me kuur, maargoed het was wel voor die dag.

denk dat ik na het kuren wel zo'n potje ga bestellen!

als je op bb.com kijkt. er zijn veel mensen die hun nakuur icm RPM en Drive nemen....

moet je maar ff lezen...

Terug
Naar boven