MuscleMeat

Verkocht Rage X Inzer bench shirt, maat 50

Hank McCoy

Dutch Bodybuilder
Waardering
19
Lengte
1m80
Massa
104kg
2j3qjur.jpg

2x 50mm gietijzeren schijven vrijwel nooit gebruikt. Ze wegen 40kg per stuk (heb ze nagewogen). Vraagprijs: 70 euro

Heb ook nog 2x20kg (50mm) gietijzeren schijven liggen met handvat. Mogen ook weg. Vraagprijs: 40 euro.

Indien je 2x20kg schijven + 2x40kg schijven samen koopt, dan doe ik ze allemaal weg voor 90 euro. Schijven zijn VERKOCHT!

5x4wlh.jpg

Inzer Rage x bench shirt. IPF approved. maat 50. Heb hem vorig jaar van iemand gekocht en verder nooit gebruikt. Ik weeg zelf 110kg en mij paste het shirt perfect. Vraagprijs: 40 euro

2vjcs4z.jpg

2x 50mm Dumbbell bars. Gebruik ze nooit. Mogen ook weg. Vraagprijs: 20 euro VERKOCHT

2hqtg14.jpg

Gratis bij aankoop van één van bovenstaande producten. Anders 10 euro. VERKOCHT!

Spullen zijn op afspraak bij mij thuis af te halen. Kom ook geregeld op dinsdag/woensdagavond met de auto in Brunssum bij Haefland-Sport en soms op zondag in Brunssum bij de Zwarte Markt (SMTL). Ook dat is een mogelijkheid om ze af te geven.

Laatst bewerkt:
Doe mij maar de 40kg plates!
Ik ben van Belgisch Limburg, dus vervoer moet wel vlot te regelen zijn.

Locatie ? Ik koop alles

Ik koop ook wel alle schijven dan voor die prijs!

• Topic Starter Topic Starter
Ik woon in Herten (Limburg).

@Willem: jij bent de eerste, dus je mag de 2x40kg schijven hebben.

@Koef: Wil je dan nog de rest hebben? Zoja, dan is alles verkocht.

Nice! Zullen de rest via PM regelen. Mochten de andere plates niet weg gaan, wil ik ze nog steeds nemen natuurlijk.

Dat is prima!

gr

-geen shirt voor mij
-2x40 2x20 + wraps + dbs samen of niets
-ik PM wel even met willem

@Koef: Indien Willem vrijwillig afstand doet van de 2x40kg schijven, dan mag jij alles (behalve het bench shirt) hebben.

Mocht Willem toch graag de 2x40kg schijven willen hebben, dan begrijp ik dat je verder niets wilt hebben. In dat geval gaan ook de 2x20kg schijven naar Willem.

Ik hoor het wel.

gr

@Koef: Heb niks meer gehoord van je verder.

@Willem: Dan zijn de 2x40 en 2x20kg schijven aan jouw verkocht voor 90 euro. Je mag de knee-wraps er gratis bij hebben!

Gr

Damned

Shitttt haha

Zou je de dumbbell bars ook willen opsturen? Verzendkosten uiteraard voor mijn rekening.

Ik zou heel graag de 2x 20 schijven willen kopen. Als het mogelijk is. (:

Sorry mate.

Zou je de dumbbell bars ook willen opsturen? Verzendkosten uiteraard voor mijn rekening.

Liever niet. Kost me eerlijk gezegd teveel moeite. Verder werk ik van maandag tot vrijdag (vaak tot 18.00u) en kom ik er niet snel aan toe om het postkantoor binnen te stappen.

Ik zou heel graag de 2x 20 schijven willen kopen. Als het mogelijk is. (:

Zijn al verkocht aan Willem. Sorry.

Ik heb die bars ook, prima spuk en 20 euro is echt een koopje.

Weet iemand hoe ik snel aan een stang + ongeveer 40 kilo aan schijven kom? Voor snatchen ook, dus minimaal 1.80m. Niet voor zware gewichten (dl, squat) dus kwaliteit hoeft niet heel goed te zijn. Budget 100 euro. Help me out please? (

Ah dat is jammer dat ik niet dichterbij in de buurt woon. Succes nog met de verkoop maar zul je waarschijnlijk zo kwijt zijn want het is echt een koopje

Wil die bars wel overnemen.

Terug
Naar boven