Fitness Seller

Rambo (dvd kwaliteit!!!)

ik heb hem een maand geleden al gezien;)
maar hij is wel tof;)
Alleen erg kort!!
En de blik die die vroegahh in ze ogen had, die heeft die niet meer haha.

ik heb hem een maand geleden al gezien;)
maar hij is wel tof;)
Alleen erg kort!!
En de blik die die vroegahh in ze ogen had, die heeft die niet meer haha.

iedereen wordt ouder;)

hij is wel buffer dan in zijn eerste films. Vond dit ook wel een zeer goed film, ook niet kort of zo maar precies genoeg. Ook het verhaal dat die gasten daar als beesten tekeer gaan is erg goed. En helemaal omdat het er zo echt tekeer gaat.

Haha vetjes :D

Jammer dat er geen nederlandse of engelse ondertiteling bij is, is toch wat beter te volgen.

iedereen wordt ouder;)

hij is wel buffer dan in zijn eerste films. Vond dit ook wel een zeer goed film, ook niet kort of zo maar precies genoeg. Ook het verhaal dat die gasten daar als beesten tekeer gaan is erg goed. En helemaal omdat het er zo echt tekeer gaat.

haha.. ja klopt.. leuk dat die het probeert haha. ouwe rambo.
Ja komt goede actie in voor!!

ik had wel ondertiteling.

cool dit. Tof voor op reis :D Alleen is dit gewoon de cam versie ;)

Ik heb de film op pc staan.
Maar DVD kwaliteit kan idd nog niet hoor aangezien hij nog niet op DVD uit is gekomen.

Dit is idd gewoon een camversie. Als je hem op volledig scherm bekijkt dan is de kwaliteit alles behalve goed.

dvd versie zal pas over een paar maanden uitkomen.

Ik heb de film op pc staan.
Maar DVD kwaliteit kan idd nog niet hoor aangezien hij nog niet op DVD uit is gekomen.

Dit is idd gewoon een camversie. Als je hem op volledig scherm bekijkt dan is de kwaliteit alles behalve goed.

Er is ondertussen al een R5 dvd uitgekomen, en die dingen zijn tegenwoordig keigoed. Alleen het geluid is meestal wat minder.

jammer is op beide website'sl verwijderd..

De R5 versie is, zoals Tractortje al zegt, gewoon dvd kwaliteit, die kan je hier downen:

Rambo R5 XViD-BaLD Torrent - btjunkie

Maar ik zeg dit: GA DEZE FILM IN DE BIOS CHECKEN!!!

Ik heb hem eerst in de bios gezien en daarna de download, maar in de bios is het vele malen vetter. Het is ****ing Rambo en Sly is de man, hij mag van mij wel cashen aan deze heerlijke actie knaller!

Ik heb hem net gezien. Wat een lachwekkend slechte film. Slecht verhaal en slecht acteerwerk.

Toch heerlijk om naar te kijken:).

Gisteren gekeken. Hilarisch, hoe minimaal de verhaallijn is. We hebben dubbel gelegen om bijna elke one-liner van John die vaak niet meer dan drie woorden telt omdat het anders te moeilijk is te onthouden voor onze top acteur.

Oftewel, lekker veel geschiet en dom entertainment. I'm down with John. :)

Terug
Naar boven