XXL Nutrition

Rammen jullie de naald er helemaal in?

wel zo veilig stukje over te laten he.. als ie afbreekt en je had em er helemaal in ben je de lul heb je gewoon een naald in je lijf zitten die je er dan niet meer ff makkelijk uit kan halen. Koop desnoods langere naalden anders.

firedsoul zei:
wel zo veilig stukje over te laten he.. als ie afbreekt en je had em er helemaal in ben je de lul heb je gewoon een naald in je lijf zitten die je er dan niet meer ff makkelijk uit kan halen. Koop desnoods langere naalden anders.

Ik ben nog kuurmaagd maar dat leek me nou altijd al de beste redenatie. Stáát misschien wel stoer om met een flinke por die naald er helemaal in te rammen maar het voegt nou niet echt wat toe. Spuit dan meteen in de gym door je trainingsbroek heen, das helemaal stoer :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
firedsoul zei:

Je moet wel héle vreemde dingen doen wil de naald afbreken kerel.

MightyDuck zei:
Ik ben nog kuurmaagd maar dat leek me nou altijd al de beste redenatie. Stáát misschien wel stoer om met een flinke por die naald er helemaal in te rammen maar het voegt nou niet echt wat toe. Spuit dan meteen in de gym door je trainingsbroek heen, das helemaal stoer :thumbup:

Hoe dieper in de spier hoe beter, dit tbv de opname.

allereerst ram ik de naald er niet in maar duw ik hem heel rustig door de huid :) en ik duw hem er bijna helemaal in, maar laat altijd een klein stukje over just in case ;) maar ik denk ook dat je wel erg vreemde dingen moet doen wil de naald afbreken..

ik weet nog wel dat ik een keer aan het injecteren was en die spier ineens vet vreemd begon samen te trekken.. dat deed echt ****ing erge pijn en de gedachte dat die naald af kon breken schoot wel even door mijn hoofd.. dus je weet het nooit!

Ruff-E zei:
Hoe dieper in de spier hoe beter, dit tbv de opname.

Uiteraard, maar heb je ooit bij de dokter een injectie gekregen? Die porren het ding er ook niet 100% in en ik vermoed dat dat is om de reden die Firedsoul aanhaalt, er gebeurt nooit iets, maar áls je bij de 0.01% hoort waar de naald er wel afvalt dan heb je wel een echt probleem. Die naalden zullen er heus wel op gemaakt zijn diep genoeg in de spier door te dringen.

Yep, tik em er helemaal in. Ik denk dat zo'n naald niet zo snel afbreekt.

MightyDuck zei:
Uiteraard, maar heb je ooit bij de dokter een injectie gekregen? Die porren het ding er ook niet 100% in en ik vermoed dat dat is om de reden die Firedsoul aanhaalt, er gebeurt nooit iets, maar áls je bij de 0.01% hoort waar de naald er wel afvalt dan heb je wel een echt probleem. Die naalden zullen er heus wel op gemaakt zijn diep genoeg in de spier door te dringen.

Ok bro, maar je moet wel onderscheid maken tussen intramusculaire, intraveneuse en subcutane injecties. Bij de twee laatstgenoemden is het niet de bedoeling om zo diep mogelijk te injecteren.

Ruff-E zei:
Ok bro, maar je moet wel onderscheid maken tussen intramusculaire, intraveneuse en subcutane injecties. Bij de twee laatstgenoemden is het niet de bedoeling om zo diep mogelijk te injecteren.

Ik herinner me hierbij de meningokokken prik enkele jaren geleden, gewoon een centimetertje de schouder in. Niet in de ader, niet in vet wat daar toch niet zit. Stak nog stukkie uit, vandaar mn redenatie :)

Een naald is een cm of 4. Of die er nu 3,5 cm of helemaal in zit lijkt mij heel weinig uitmaken mbt de opname.

Die naald breekt echt niet hoor....ga er vd gein maar eens proberen te breken met je handen.....gaat je niet makkelijk lukken.

Testo zei:
Die naald breekt echt niet hoor....ga er vd gein maar eens proberen te breken met je handen.....gaat je niet makkelijk lukken.

Precies, krom krijg je hem wel maar breken is me nog nooit gelukt. Then again, er is altijd een kans op een productiefout maar als je zo moet gaan denken is het einde zoek.

Gewoon die naald er helemaal in bro! is nergens voor nodig om bang te zijn dat ie afbreekt dan moet je zwaar liggen k*tten bij het injecteren wil het afbreken lijkt mij onmogelijk en zorg natuurlijk dat je diep genoeg injecteerd, de naald kan er dieper in da je denkt.

succes met je kuur, groeten kevin

zodra je in het bot zit is de kans op breken wel groot

Testo zei:

K*t. Nou heb ik een stuk naald in m`n óóg!

je moet diep im zetten. hetgeen inhoudt dat de naald er helemaal in moet, behalve 40mm in de schouder:) das wel erg diep

all the way!!!

Terug
Naar boven