Of laat je nog een stukje over?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
firedsoul zei:wel zo veilig stukje over te laten he.. als ie afbreekt en je had em er helemaal in ben je de lul heb je gewoon een naald in je lijf zitten die je er dan niet meer ff makkelijk uit kan halen. Koop desnoods langere naalden anders.
firedsoul zei:wel zo veilig stukje over te laten he.. als ie afbreekt en je had em er helemaal in ben je de lul heb je gewoon een naald in je lijf zitten die je er dan niet meer ff makkelijk uit kan halen. Koop desnoods langere naalden anders.
MightyDuck zei:Ik ben nog kuurmaagd maar dat leek me nou altijd al de beste redenatie. Stáát misschien wel stoer om met een flinke por die naald er helemaal in te rammen maar het voegt nou niet echt wat toe. Spuit dan meteen in de gym door je trainingsbroek heen, das helemaal stoer![]()
en ik duw hem er bijna helemaal in, maar laat altijd een klein stukje over just in case
maar ik denk ook dat je wel erg vreemde dingen moet doen wil de naald afbreken..Ruff-E zei:Hoe dieper in de spier hoe beter, dit tbv de opname.
ECLIPSE zei:allereerst ram ik de naald er niet in maar duw ik hem heel rustig door de huid![]()

MightyDuck zei:Uiteraard, maar heb je ooit bij de dokter een injectie gekregen? Die porren het ding er ook niet 100% in en ik vermoed dat dat is om de reden die Firedsoul aanhaalt, er gebeurt nooit iets, maar áls je bij de 0.01% hoort waar de naald er wel afvalt dan heb je wel een echt probleem. Die naalden zullen er heus wel op gemaakt zijn diep genoeg in de spier door te dringen.
Ruff-E zei:Ok bro, maar je moet wel onderscheid maken tussen intramusculaire, intraveneuse en subcutane injecties. Bij de twee laatstgenoemden is het niet de bedoeling om zo diep mogelijk te injecteren.

Testo zei:Die naald breekt echt niet hoor....ga er vd gein maar eens proberen te breken met je handen.....gaat je niet makkelijk lukken.
Testo zei:Die naald breekt echt niet hoor....ga er vd gein maar eens proberen te breken met je handen.....gaat je niet makkelijk lukken.
Martinus zei: