XXL Nutrition

Rammen jullie de naald er helemaal in?

wel zo veilig stukje over te laten he.. als ie afbreekt en je had em er helemaal in ben je de lul heb je gewoon een naald in je lijf zitten die je er dan niet meer ff makkelijk uit kan halen. Koop desnoods langere naalden anders.

firedsoul zei:
wel zo veilig stukje over te laten he.. als ie afbreekt en je had em er helemaal in ben je de lul heb je gewoon een naald in je lijf zitten die je er dan niet meer ff makkelijk uit kan halen. Koop desnoods langere naalden anders.

Ik ben nog kuurmaagd maar dat leek me nou altijd al de beste redenatie. Stáát misschien wel stoer om met een flinke por die naald er helemaal in te rammen maar het voegt nou niet echt wat toe. Spuit dan meteen in de gym door je trainingsbroek heen, das helemaal stoer :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
firedsoul zei:

Je moet wel héle vreemde dingen doen wil de naald afbreken kerel.

MightyDuck zei:
Ik ben nog kuurmaagd maar dat leek me nou altijd al de beste redenatie. Stáát misschien wel stoer om met een flinke por die naald er helemaal in te rammen maar het voegt nou niet echt wat toe. Spuit dan meteen in de gym door je trainingsbroek heen, das helemaal stoer :thumbup:

Hoe dieper in de spier hoe beter, dit tbv de opname.

allereerst ram ik de naald er niet in maar duw ik hem heel rustig door de huid :) en ik duw hem er bijna helemaal in, maar laat altijd een klein stukje over just in case ;) maar ik denk ook dat je wel erg vreemde dingen moet doen wil de naald afbreken..

ik weet nog wel dat ik een keer aan het injecteren was en die spier ineens vet vreemd begon samen te trekken.. dat deed echt ****ing erge pijn en de gedachte dat die naald af kon breken schoot wel even door mijn hoofd.. dus je weet het nooit!

Ruff-E zei:
Hoe dieper in de spier hoe beter, dit tbv de opname.