Fitness Seller

Rampverhaal

Als je denkt: het kan vandaag niet erger, m'n band is lek, de bus gemist, m'n collega's zijn dom en m'n werkgever zuigt, lees dit eens:

Je nachtmerrie :eek:

No offence maar welke imbeciel laat zich in godsnaam castreren nav alleen een rectaal onderzoek ??? Heb grote twijfels bij het waarheidsgehalte van dit verhaal.

Bij rectaal ben ik gestopt...

No offence maar welke imbeciel laat zich in godsnaam castreren nav alleen een rectaal onderzoek ??? Heb grote twijfels bij het waarheidsgehalte van dit verhaal.

Het komt dan ook van een sensatiesite van Rob Brockhus, die hele site staat vol met wazige verhalen en aanklachten tegen de samenleving. Die Brockhus is zelf een bijstandstrekker en Internet idioot.

• Topic Starter Topic Starter
Ga de auteur dan es mailen! :D

Ben beniewd of je antwoord krijgt.

BTW hoe ken jij die meneer Brockhus???

Edit: Misschien is die kerel die dat verhaal instuurde wel integer, maar de eigenaar van de site niet.
Ik moet wel lachen als ik de homepage zie maar ik weet dat dit soort misstanden in de medische wereld zeker wel voorkomen...

Edit 2: Leuk Netwerk-onderwerp voor als je je verveeld, die kerel heeft me wat opgespaard op die site!! :eek:
Vals beschuldigd in XTC-zaak

Laatst bewerkt:
damn, dan is je leven flink naar de klote zeg!

Die Brockhus kom je overal tegen waar zogenaamd onrecht is aangedaan. Heeft toch tijd zat als beroepsuitkeringstrekker.

Heeft nog op de lijst van Ratelband gestaan en is 1 van de figuren die een complot vermoedden achter de moord op Fortuyn. Wazige kerel.

Die Brockhus kom je overal tegen waar zogenaamd onrecht is aangedaan. Heeft toch tijd zat als beroepsuitkeringstrekker.

Heeft nog op de lijst van Ratelband gestaan
en is 1 van de figuren die een complot vermoedden achter de moord op Fortuyn. Wazige kerel.

omfg

:roflol:

I'm with Dani , hoe idioot kan je zijn om jezelf te laten castreren omdat een uroloog puur op fingerspitsgevoel kanker ontdekt . Dan nog bergen oestrogeen laten inspuiten ook . :D

Echt ik lach me kapot , als dit verhaal echt is dan ben je wel de lul die termen kent en kan typen maar gewoon zen zaakje laat afsnijden anderzijds .

:roflol:

I'm with Dani , hoe idioot kan je zijn om jezelf te laten castreren omdat een uroloog puur op fingerspitsgevoel kanker ontdekt . Dan nog bergen oestrogeen laten inspuiten ook . :D

Echt ik lach me kapot , als dit verhaal echt is dan ben je wel de lul die termen kent en kan typen maar gewoon zen zaakje laat afsnijden anderzijds .

Meeste mensen weten niet wat oestrogenen zijn hoor;)
Omdat je met BB en aas daar iets meer van weet ben je wat eerder op je hoede bij die termen, maar iemand die er niks vanafweet gelooft het allemaal wel.

Omdat je met BB en aas daar iets meer van weet ben je wat eerder op je hoede bij die termen, maar iemand die er niks vanafweet gelooft het allemaal wel.

Komop op je 46 ben je toch niet zo naief omdat er een kerel zen vinger in je reet heeft geknald gelijk de ballen af te geven .

dr : ff voele
kerel : ok doe maar ( ejaculeerd en is een beetje van de kaart )

dr : ja dat is kanker , die ballen zijn van mij
kerel : ( nog wat wazig van die enorme ejaculatie )oh ja ok doe maar dan

Wazig verhaal denk ik dan :D

het is gewoon ongelooflijk hoe mensen zich laten afschepen door artsen.
Die mensen worden op een bepaalde manier veel te snel vertrouwd.

Klopt. Veel mensen stellen een onbegrensd vertrouwen in de medici.
Als je die mensen niet gelooft of uitlacht zegt dat meer over jouw arrogantie dan over een ander z'n misère.

Klopt. Veel mensen stellen een onbegrensd vertrouwen in de medici.
Als je die mensen niet gelooft of uitlacht zegt dat meer over jouw arrogantie dan over een ander z'n misère.

Ik heb zelf al veel medische miserie gezien in mijn leven . En ik vind het erg voor andere mensen als ze dit overkomt . Maar ik blijf erbij dat als je aan de hand van een anaal prostaatonderzoek al die stappen laat ondernemen aan je lichaam er iets grondigs mis is . Zeker als je zijn manier van schrijven ziet lijkt het mij geen uil , en als je 46 bent mag je toch al iets minder naief zijn ...

Terug
Naar boven