Fitness Seller

Randje rond mijn middel.

fireman232

Cool Novice
Waardering
0
Hallo Sporters,
Ik heb een vraagje een paar jaar geleden heb ik 100 kilo gewogen, nu weeg ik er nog 82.
Alles van mijn lichaam vind ik er best aardig uitzien alleen er blijft toch nog een beetje een randje (love hendels) zitten.
Kan ik dat nog weg trainen ik ben 30 jaar.
Zoja wat zijn jullie adviezen.
Ik doe 4x in de week kt en doe 4x voor mijn ontbijt een half uur cardio en na elke kt ook nog een half uur cardio. en soms op mijn niet kt dagen doe ik intensive cardio (hardlopen of moutianbike).

Mvgr Fire

Als jezelf het idee hebt dat je niet van die lovehandels vanaf geraakt ondanks al de cardio die je doet zal je het in je voeding moeten zoeken. Voeding is de belangrijkste factor om vet te verbranden in combinatie met cardio. Je kan hier je neus eens ophalen wat betreft voeding en als je ergens nioet aan uit kan, kan je nog altijd vragen stellen

• Topic Starter Topic Starter
Dus het is wel mogelijk om het weg te krijgen.

fireman232 zei:
Dus het is wel mogelijk om het weg te krijgen.
Absoluut. Maar nooit door je training alleen. Die zorgt maar voor 20% van je resultaten, de andere 80% zit in je voeding.

Hoe staat het daarmee? Volg je een of ander programma? tel je je koolhydraten, proteïnen en vetten? Hoeveel keer per dag eet je? Wat drink je? Dat soort dingen.

Greetz,
Karl

idd, je kan wel trainen als een gek, maar als je voeding niet in orde is...

en ik wilde nog ff zeggen dat ik het erg netjes vind dat je 18 kg bent afgevallen, aangezien dat je doel is.

Hoi Kobra,

Hier heb ik mijn voedingsschema wat ik nu gebruik.

Ontbijt; Havermout 60 gr. ,-whey pro 35gr. gemixed met 1/2 liter water +,-250gr magere kwark.

Tussendoor; Bruin brood 2x ,-met 30gr pindakaas.

Lunch; Rijstewafel 4 stuks ,-kipfilet 30gr.

Tussendoor; Bruin brood 3x ,-30gr pindakaas. ,-magere kwark 250gr.

diner; rijst 60gr ongekookt. ,-kipfilet 250gr. ,-chasewnoten 20gr. ,-roerbakgroente ontbeperkt +- 200 a 300 gr.

Tussendoor; ei-eitwit 5x.

Totaal cal 2244,2 Eiwit 214,5 Koolhy 230,21 vet 60,72.

Rijst wissel ik af met macaroni of eiermie.
Kipfilet wissel ik af met paarderookvlees/biefstuk.
Pindakaas wissel ik af met huttekase.

verder drink ik veel water en veel groene thee.
ook neem ik multivitamine en vitamine C.
ook neem ik 2x per dag G.T.C.

Ik weeg 83 kilo en ben 1,84m.

Mvgr Fire

oja dit volg ik 6 dagen waarna 1 junkdag volgt.

Terug
Naar boven