AndroidHealthClinic

random vraag over HGH

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomski

Novice
Waardering
0
Doe regelmatig fotoshoots enzo en catwalk en zou graag beetje breedere kaken krijgen is HGH groeihormoon daarvoor een oplossing? en hoelang is da detecteerbaar in je bloed ?thx in advance

Laatst bewerkt:
Lol :D
Is het nu al 1 april???

• Topic Starter Topic Starter
nee hoor ben serieus ken de andere effecten op het lichaam ma had gehoord da je kaken daarvan kunnen uitzetten? of klopt dat niet greetz

het wordt hier steeds erger en erger

Je op je bek laten stompen, krijg je ook dikkere kaken van.
btw:bij deze bied ik mij persoolijk aan.:)

Na de wielrenners komen nu de modellen ook al naar DBB..

Aparte vraag wel hahahaaaa...ik denk dat je het beste testosteron kunt nemen want die HGH blijft zo lang detecteerbaar in je bloed..das niet normaal meer man....:D

je zult denk ik meer effect hebben door effe uurtje per dag ter persen met je kaken alsof je normaal maximaal power geeft.

wat ze wel niet verzinnen tegenwoordig:p

schrijf je gewoon in bij de kaakbijtsport ;)

FREAK :D

:roflol:!!!!maaarre... waar is de topicposter eigenlijk??? zou het soms iemand van superdudes zijn geweest?;p

Dat, of een:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kloontje :)

Mijn tip, ga naar de tandarts en haal een doos van die watten die ze in de mondhoeken en onder de lip stoppen bij patienten [kun je iig de godfather nadoen]

Ik denk dat je maar een email moet sturen naar Tom Platz

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar serieus, wij geven advies over middelen die de spiergroei en kracht bevorderen. We willen niet mensen aanzetten tot gebruik om evt. bijwerkingen te stimuleren. Ga maar naar een dokter of evt. plastisch chirurg en neem kaakimplantaten oid.

Doe regelmatig fotoshoots enzo en catwalk en zou graag beetje breedere kaken krijgen is HGH groeihormoon daarvoor een oplossing? en hoelang is da detecteerbaar in je bloed ?thx in advance

HGH is bij jou echt niet de goede oplossing. Een plastisch chirurg kan je beter helpen, die kan je helpen door wat meer vet in je kaken te spuiten en dit is echt geen zever.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven