XXL Nutrition

Randy Couture vs James Toney

:roflol: dat word een flinke beatdown, multiple cans of whoop ass. Ik hoop stiekem dat ie randy wel een beetje pijn doet, zou wel vet zijn maar de kans is klein.

Laatst bewerkt:
Toney heeft maar 1 wapen, maar dat wapen is wel enorm krachtig. Ik hoop voor Couture dat hij geen uppercut eet tijdens zijn takedown, anders is het snel voorbij.

Couture zal slim genoeg zijn om goede sparringspartners te vinden, dus ik denk dat Couture gaat winnen. Ik hoop via KO, maar het zal wel een TKO of submission worden.

ben ik de enige die geen kloten begrijpt van toney?

Takedown, submission, einde

Ik zeg niks meer na Silva en Fedor... :D

Maar Randy met KO :)

• Topic Starter Topic Starter
Nog wat mooie uitspraken van Toney:

How high do you rate Randy’s striking?

He’s pretty good for a girl. He’s got the balls to fight me but there’s no MMA fighter who has the balls to trade punches with me. If they do it’s suicide. If Randy tries to grab me I’ll hit him so hard his grandparents will feel it. I keep reminding everybody, the fight starts standing up. To shoot you have to get close and when you do, you’re going to get hurt. I’m in the business of hurting people and that’s what I’m planning on doing.

Everybody asks how are you going to defend the takedown.

I’m not worried about that. How are you going to defend these punches? I’m going from 10-ounce gloves to four-ounce gloves,” Toney commented to MMAWeekly.com. “If I hit someone with four-ounce gloves, oh my goodness, me and my crew might go to jail for homicide.”

Lees meer:

http://www.mmaconvert.com/2010/08/01/james-toney-says-randy-couture-hits-like-a-girl-plans-to-slap-jon-jones/

Trashtalking is soms nog beter dan het gevecht.

Trashtalking is soms nog beter dan het gevecht.
In dit geval zeker. Oh boy, een bejaardengevecht waarbij het zwakzinnige gedeelte van de boks- en mma community weer als bokken voor een haverkar klaar zitten om na de wedstrijd de verliezende kant de grond in te trappen. Ik snap Toney's arrogantie niet in dit geval, dit is net zoiets als meedoen met een triathlon terwijl je nooit hebt leren fietsen en nooit zwemles hebt gehad. Dan moet je wel heel hard kunnen lopen.

Randy by submission.

In dit geval zeker. Oh boy, een bejaardengevecht waarbij het zwakzinnige gedeelte van de boks- en mma community weer als bokken voor een haverkar klaar zitten om na de wedstrijd de verliezende kant de grond in te trappen. Ik snap Toney's arrogantie niet in dit geval, dit is net zoiets als meedoen met een triathlon terwijl je nooit hebt leren fietsen en nooit zwemles hebt gehad. Dan moet je wel heel hard kunnen lopen.

Randy by submission.
Beetje domme vergelijking want toney krijgt wel les in grond vechten:D

Ja, 6 maanden WOW

Ik hoop dat Randy dit wint, qua kansen staat hij er ook beter voor. Maar ik denk toch dat mensen Toney onderschatten. Als Randy moeite heeft met de takedown of om een andere reden blijft staan zal hij enorm hard vernederd worden. Toney's boxing is niet te vergelijken met dat van Randy.
Als het eenmaal op de grond komt is het natuurlijk snel klaar.

Aan de andere kant, Toney heeft gezegd dat hij tegen Lesnar wilt. Ik zeg laat Toney 2 gevechten winnen en laat hem dan 6 maanden coma krijgen door 3min in de kooi met Lesnar :)

Haha nu al Lesnar ook, die Toney kerel heeft echt al teveel klappen op ze'n hoofd gekregen

Toney zen slagen komen aan als een truck. Dat is ook alles ik zie hem niet winnen, maarja één goeie kan genoeg zijn.

UFC 118 Couture vs Toney

Waarschijnlijk de spannendste wedstrijd in UFC en misschien wel heel MMA van het jaar, Hall of Famer Randy 'The Natural' Couture vertegenwoordigt MMA in de Octagon tegen bokslegende James Toney.

Mijn vraag is wat denken jullie van deze wedstrijd en wie denken jullie wie er gaat winnen?

Ik denk persoonlijk dat dit een makkie word voor Randy Couture als hij James Toney op de grond krijgt, en ik hoop dat dat gebeurt. James Toney heeft me zo ongelovenlijk veel disrespect over de UFC en de MMA als sport getoont, dat hij het verdient om het tegen een van de beste in de UFC te verliezen.

Degene die denkt dat Toney van Couture gaat winnen heeft geen verstand van MMA

Las Vegas, NV (USA) – With the sports world buzzing about the UFC debut of former world boxing champion James Toney, some of the biggest names in boxing and MMA have come together to offer their opinions on his epic fight with Hall of Famer Randy Couture on Aug. 28. Before the two legends lock horns inside the Octagon® at TD Garden in Boston live on Pay-Per-View, we take a look at the thoughts, opinions, and predictions of some of the world’s finest fighters and personalities.

Klik

Battle of the grandpa's. Randy is 47 en James 42. Jesus mensen, waar gaat dit over? Hoop dat James hem KO slaat. Gewoon omdat het kan.

Terug
Naar boven