MuscleMeat

Rar bestanden

SAHR

Advanced Bodybuilder
10 media-items
Waardering
1
Ik heb nu 7 .rar bestanden van een film gedownload en die in een map gestopt.
Hoe maak ik nu van die 7 bestanden zichtbare beelden, of een hele film?
Als ik dat wist was ik al heel tevreden.
Thx alvast.

gewoon 1 van de bestanden openen met winrar oid, als het een spanning volume is dan opent winrar vanzelf de rest van de bestanden.

overigens vind ik 7 bestanden voor een film wel wat weinig, tenzij het bestanden zijn van enkele honderden MB's

7 bestanden van ieder 100mb? Heb je toch gewoon 700mb vaak een divx movie o.i.d. Maar idd, wat sinlath verder zegt klopt hoor :)

Of het is een korte film van een aantal minuten.
Heb zelf vaak genoeg .rar bestandjes van 18mb per stuk.

Je kunt een aardige DivX film in 70 MB proppen hoor ...

Zorg dat je altijd het .rar bestand hebt.. hier zitten namelijk de indexen in.
Opvolgende bestanden bij hetzelfde volume hebben dezelfde naam, maar eindigen op .r00 , r01, r02 enzovoort ...

Als je met winrar 1 van deze bestanden aanklikt, en je opdracht geeft de boel uit te pakken, dan zal vanaf Winrar 3.0 alle bijbehorende bestanden volledig automatisch gaan uitpakken, je hoeft dus niet elk los rar bestand meer te openen. Als je het laatste rar bestand niet hebt zal winrar direct opmerken dat het archief niet volledig is, hier bevinden zich namelijk de CRC's van alle bijhorende Rar's

• Topic Starter Topic Starter
Thx, en dan kan je ze afspelen na het uitpakken?

yep, gaat echt heel eenvoudig met winrar

en als je games hebt gebruik dan uharc die archived met gigantische compressing dus dan zijn de bestanden veel kleiner en heb je dus minder upload tijd

Terug
Naar boven