XXL Nutrition

Rare tekken 6 GVD

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
NUja, heb nu al een week of twee tekken 6 en nu ik eindelijk te tijd heb om deze wat beter te kunnen spelen, merk ik toch wel een grote teleurstelling.......

Namelijk dat de tournament mode "MAAR VIER STAGES IS" ??!!! WTF?? Is dat alles ?? ik hoop dat iemand weet hoe dit kan veranderen???

En ja de eindbaas is waarschijnlijk iedereen wel teleurgesteld over,,,,wat een bucht zeg:mad::mad:

ik bedoel, het is ronduit belachelijk. In z'n vorige edities moest je tenminste eerst 8 man de kop inkloppen voor je de boss een ferme schop tegen z'n reet mocht planten.

En nu volgen ze weer het ridicule principe van een of andere biofreak op het einde te zetten als uberbaas,,,,het idee erachter is idd wel enorm baas gvd. Wat een k*tspel ook, ik had veel beter verwacht rond al die commotie

En de storylines wtf??? were they on crack ?? :mad: dit kan niet, godzijdank dat er nog mortal kombat is

Laatst bewerkt:
Wie koopt er dan in godsnaam ook Tekken 6 als COD MW 2 beschikbaar is :eek:

• Topic Starter Topic Starter
beter lezen kerel,,,ik heb em al twee weken,,,toen was die nog niet uit

---------- Toegevoegd om 13:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Tekken is leuk als je 10 bent vind ik. Realistische fightgames hebben mijn voorkeur.

+1

Snap ook niet meer wat er zo leuk is aan Tekken, speelde het vroeger altijd als 12 jarige op mn PS1 maar ben er nu wel klaar mee.:p

Haha inderdaad. Heb Tekken 3 helemaal kapot gespeeld. Die nieuwe Street Fighter voor de Xbox 360 vind ik ook helemaal niks.

jamaja, wat zijn tegenwoordig realistische fightinggames ??? er zijn er bijna geen enkele....Streetfighter en soul calibur en virtuafighter vind ik te nichterig, En mortal kombat en killer instinct speel ik van kleinsaf aan en vind ik gewoon cool. EN tekken ja eigenlijk ook van vroeger dus nog cava

En undisputed heb ik al bijna versleten zeg maar;)

NUja, heb nu al een week of twee tekken 6 en nu ik eindelijk te tijd heb om deze wat beter te kunnen spelen, merk ik toch wel een grote teleurstelling.......

Namelijk dat de tournament mode "MAAR VIER STAGES IS" ??!!! WTF?? Is dat alles ?? ik hoop dat iemand weet hoe dit kan veranderen???

En ja de eindbaas is waarschijnlijk iedereen wel teleurgesteld over,,,,wat een bucht zeg:mad::mad:

ik bedoel, het is ronduit belachelijk. In z'n vorige edities moest je tenminste eerst 8 man de kop inkloppen voor je de boss een ferme schop tegen z'n reet mocht planten.

En nu volgen ze weer het ridicule principe van een of andere biofreak op het einde te zetten als uberbaas,,,,het idee erachter is idd wel enorm baas gvd. Wat een k*tspel ook, ik had veel beter verwacht rond al die commotie

En de storylines wtf??? were they on crack ?? :mad: dit kan niet, godzijdank dat er nog mortal kombat is

grow up gast, je druk maken om een spelletje op een bb-forum. :roflol:

he gatver, geef me nou toch eens een degelijk antwoord :)

Ja ik weet het, maar een mens moet er toch ook eens gewoon tussenuit kunnen en eens vluchten in iets infantiel en onbeduidend. Zielig als je de hele tijd maar serieus moet zijn

jamaja, wat zijn tegenwoordig realistische fightinggames ??? er zijn er bijna geen enkele....Streetfighter en soul calibur en virtuafighter vind ik te nichterig, En mortal kombat en killer instinct speel ik van kleinsaf aan en vind ik gewoon cool. EN tekken ja eigenlijk ook van vroeger dus nog cava

En undisputed heb ik al bijna versleten zeg maar;)

UFC Undisputed en Fight Night 4 steken er boven uit. Over een tijdje komt de EA Sports MMA game, die er ook veelbelovend uit ziet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo de game komt er nu bijna aan denk ik. MMA EA !! wie gaat em halen ?

oersaai man die 'realistische' fightgames.

als je iemand tegen zn bek slaat door op een knopje te drukken is het bij voorbaat niet realistisch!

mortal kombat was echt de bomb vroeger

oersaai man die 'realistische' fightgames.

als je iemand tegen zn bek slaat door op een knopje te drukken is het bij voorbaat niet realistisch!

mortal kombat was echt de bomb vroeger

mortal kombat zit er trouwens weer aan te komen en weer als 2D fighter, wat denk je daar dan van ? ik haal em alvast, daszozeker

hm ja, filmpje zegt eigenlijk al genoeg. Blijf ik gewoon blij met m'n UFC 2009, en hoe ik mooi m'n centjes voor dead rising, nhl 2010 en de vette nieuwe mortal kombat

Heb je hem voor PSP? Ja dan issie 4 stages (ivm ruimte op de discs) maar op de PS3 en Xdoos zijn het weer de standaard 8 - 9 stages. (toch? :S)

Heb je hem voor PSP? Ja dan issie 4 stages (ivm ruimte op de discs) maar op de PS3 en Xdoos zijn het weer de standaard 8 - 9 stages. (toch? :S)

heb em voor psp en ps3 en bij beide is het hetzelfde gezeik alleen heb je op psp die klote scenario niet :)

Neen, tekken 6 is echt k*t vergeleken met 5

Ugh, zonde... Maar ik ga het spel TOCH kopen! Ik vind het wel jammer dat ze het leven uit de single player hebben geblazen door geen unlockable characters meer te maken en maar 4 stages :S Maar online gamen lijkt me echt vet :D

Terug
Naar boven