XXL Nutrition

Re: Anabolen In Pilvorm? De Link:

lahcen_butler

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
RE: ANABOLEN IN PILVORM? DE LINK:

ehh jongens dit is die link www.crazymuscle.com, weten jullie nog van die legale anabolen. Lees het eerst goed door, en onderzoek goed. Graag wil ik jullie mening ook, zijn deze mensen oplichters of niet. de producten lijken mij oke hetzelfde als viraloid ongeveer. de producten zijn leverbaar. Ze hebben zelfs synthol legaal. :cool: :fu: :wave2:

Waarom het risico nemen als er hier GG en GS (beiden zeer goede UG labs)verkrijgbaar is.

Ik durf te stellen dat al die producten onzin zijn. Alle supps met namen die lijken op namen van echte AAS zijn gewoon crap. Bespaar je het geld.

Zucht:rolleyes: zijn er nog geen genoeg supplementen om de mensen erop te leggen???

En wat zit erin, je weet niet wat je pakt...ga gewoon voor veiliger en beter...GS dus:D :D

what the **** is this? dit is zeer onbetrouwbaar denk ik wie weet welke stoffen hierin zitten
ik raad het je niet aan

1 woord

k*t

We hebben een G, we hebben een S, GS, GS

lahcen_butler zei:
RE: ANABOLEN IN PILVORM? DE LINK:

ehh jongens dit is die link www.crazymuscle.com, weten jullie nog van die legale anabolen. Lees het eerst goed door, en onderzoek goed. Graag wil ik jullie mening ook, zijn deze mensen oplichters of niet. de producten lijken mij oke hetzelfde als viraloid ongeveer. de producten zijn leverbaar. Ze hebben zelfs synthol legaal. :cool: :fu: :wave2:
Aandelen:rolleyes:

hoe verzinnen ze het, en dat er nog mensen zijn die er in trappen vind ik al helemaal dom

dianibol , decca , winstral hahahahaha

Terug
Naar boven