Fitness Seller

Reageer slecht op clen

heb er totaal geen verstand van maar...

weet je zeker dat het echt is?
zou er gelijk mee stoppen denk ik!

• Topic Starter Topic Starter

Laatst bewerkt:
Ja minder nemen, daar hoef je geen geleerde voor te zijn toch?

je reageert net heel goed op clen.

Laatst bewerkt:
Het ene potje is anders gedoseerd als de ander, dat heb je mcg's. Daar heb je (te) dure weegschalen voor nodig...

Dit is toch het gewenste effect? Als het teveel is; minder nemen

Je bent gestart met een te hoge dosering in jou geval, ik zou hetzelfde hebben op 40 mcgr clen, voor mij was 25 mcgr meer dan genoeg... was mijn hartslag in rust al 100-110.

Ik zou je dosering minimaal eens halveren en kijk dan wat het doet.

Supplementeer met taurine, helpt goed om bijwerkingen van clen te verminderen of enigsinds te voorkomen en/of uit te stellen.
Is erg belangrijk met clen, clen laat je veel taurine verbruiken, belangrijk om dat weer aan te vullen.

Maar zoals je het effect omschrijft... dat is het effect van clen. Hoe meer je neemt, hoe erger dat effect zal worden.
Hoe meer jij je eraan gaat storen en erop gaat letten en misschien zelfs druk om gaat maken... des te erger het word.

Betablokker als het te veel voor je wordt

Je had ook beter research kunnen doen.Dan had je geweten wat je te wachten stond en wat te doen bij.Verder kan ik je vast vertellen je hebt niks bijzonders en ik zie geen reden om te stoppen.Mocht je er niet goed bij voelen dan kun je het beste stoppen voor jezelf want dan ga je jezelf gek maken

Laatst bewerkt:
Hou je ook rekening met de halfwaardetijd?

Betablokker bij de apotheek, als het 'off the grid' moet zou je eens wat studenten kunnen benaderen, die gebruiken het ook veelvuldig?

Hoog hoe is je lichaamstempratuur

Laatst bewerkt:
Hoe hoog is je tempratuur? Je gaat je slechter voelen naar mate je tempratuur oploopt

Laatst bewerkt:
Dat valt allemaal wel mee. Blijven drinken, magnesium en zout wat omhoog en uitzitten en de volgende keer niet maf gaan doen zonder betablokker, of gewoon er vanaf blijven.

Voor betablockers moet je een recept hebben in Nederland. Is niet vrij verkrijgbaar. België zou ik niet weten, maar lijkt me niet.

Want clen is vrij verkrijgbaar? Your point being?

Terug
Naar boven