MuscleMeat

'Real wil in winterstop van Drenthe af'

Marky

Monstrous Giant
Waardering
333
'Real wil in winterstop van Drenthe af'
Uitgegeven: 27 november 2007 12:04
Laatst gewijzigd: 27 november 2007 12:36

AMSTERDAM - Royston Drenthe mag al in de winterstop vertrekken bij Real Madrid. De Nederlandse jeugdinternational, die afgelopen zomer van Feyenoord overkwam, zou zich met zijn gedrag onmogelijk hebben gemaakt bij de Koninklijke, meldt de Spaanse krant El Mundo Deportivo.

Met name het optreden van Drenthe tijdens de wedstrijd tegen Murcia schoot bij de club in het verkeerde keelgat. Drenthe zat in zijn straatkleren op de bank bij Real, terwijl hij luisterde naar zijn iPod.

Trainer Bernd Schuster neemt Drenthe dan ook niet mee naar Duitsland, waar Real woensdagavond in de Champions League speelt tegen Werder Bremen. Volgens de officiële lezing heeft Drenthe last van de griep.

Wesley Sneijder is in Duitsland ook niet van de partij. De middenvelder kampt met een blessure. Ruud van Nistelrooij en Arjan Robben zitten wel in de selectie bij de Spanjaarden.

Liefde maakt blind. Ook voetbal liefde die de technische staf vaak ondervindt. Ik kon je dit al vertellen, maar ja, In Spanje krijgen ze van voetbal hypes nou eenmaal een harde plasser in de broek.

Haha ****ed voor life!

Tijdens de wedstrijd in normale kleren op de bank? En daar zeggen ze op dat moment ook niks van ofzo:scratch:

Toen hier op DBB van het zomer het topic kwam dat hij naar Real ging, heb ik al aangegeven dat Feyenoord hem binnen een paar jaar weer op kon halen voor 2 of 3 miljoen...vandaar dat die deal met Feyenoord echt klasse was:cool:.

Denk dat Ajax in de winterstop wel een bod doet van 1,5 miljoen en hem dan naar Amsterdam haalt:D...altijd perfect om spelers aan Real te verkopen, ze hebben geen tweede elftal en dus ook altijd ontevreden spelers op de bank die nooit spelen.

Drenthe is dus nu al op weg naar Amsterdam:D.

Ik denk niet dat Drenthe ooit voor Ajax gaat spelen, vooral nu weet hij ook dat dit geen optie is.

haha, alleen de gegeven reden verbaasd me. Nu is het de vraag of hij nog terugkeerd naar Feyenoord. Weinig kans denk ik.

Ik denk niet dat Drenthe ooit voor Ajax gaat spelen, vooral nu weet hij ook dat dit geen optie is.

Het ligt er aan of Ajax straks overeenstemming kan bereiken met zijn zakenwaarnemer...het gaat om de pegels;).
En wat is er nu mooier om een godenzoon te zijn:D....denk dat hij na wat wedstrijden in het tweede elftal van Ajax zich kan opwerken naar de selectie.
Zie in hem wel een bruikbare speler;).

Denk ook wel dat ie best bruikbaar is, ja:D.

Het ligt er aan of Ajax straks overeenstemming kan bereiken met zijn zakenwaarnemer...het gaat om de pegels;).
En wat is er nu mooier om een godenzoon te zijn:D....denk dat hij na wat wedstrijden in het tweede elftal van Ajax zich kan opwerken naar de selectie.
Zie in hem wel een bruikbare speler;).

Drenthe mogen ze van mij weg laten rotten in Madrid. Ik zie liever Daniel Pranjic komen.....

Volgens Sigi Lens, zaakwaarnemer van Drenthe, is het een onzin stuk uit een krant die nogal anti Madrid gekleurd is.

Bron?

Over 'amerigo' getild...
Laat hem maar weer pakjes rondbrengen...

Zolang het niet op vi.nl staat kun je het als bullshit beschouwen.

'Drenthe weg? Wat een onzin'

Royston Drenthe blijft gewoon waar hij zit en vertrekt niet bij Real Madrid. Althans, dat stelt zijn zaakwaarnemer Sigi Lens. De belangenbehartiger spreekt de eerdere berichten van El Mundo Deportivo met klem tegen en bestempelt het nieuws als 'klinkklare onzin'.

"Royston heeft twee weken geleden een uitstekend gesprek gevoerd met de clubleiding van Real Madrid," aldus Lens tegenover De Telegraaf. "De club heeft daarin aangegeven dat men ontzettend tevreden over hem is. Voor een jongeling heeft hij bij Real Madrid behoorlijk wat speelminuten gemaakt."

'Verhalen over een vertrek zijn dus klinkklare onzin," stelt de belangenbehartiger van de jeugdinternational. "El Mundo Deportivo staat bekend als een echte Barcelona-krant. Hun bedoelingen zijn dus wel duidelijk." Zo stelde de Spaanse krant dat Drenthe niet aanwezig is bij het aankomende Champions League-duel van woensdag tegen Werder Bremen, omdat hij disciplinair gestraft zou zijn. "Royston heeft echter te kampen met een zware griep," verdedigt Lens zijn pupil.

El Mundo Deportivo liet in de eigen dinsdageditie weten dat Real Madrid-trainer Bernd Schuster het helemaal heeft gehad met Drenthe. Zo zou hij niet goed luisteren naar zijn oefenmeester en lak hebben aan een aantal clubregels. De 20-jarige linkspoot heeft nog een contract tot de zomer van 2012 bij De Koninklijke.

Terug
Naar boven