ReyMysterio zei:
Ik heb ergens anders al mijn commentaar gepost hierover!
Lees die reply maar eens en je hervat je mening geheid!
Het leverde mij dikke karma op dus breek mij de bek niet open over het niet veel van kennen!
Ik vind als je van het kabinet van nu veel weet je je dood moet schamen!
Gebruik de zoekfunctie eens of klik op mijn naam om mijn reply's te kunnen bekijken!
Ik weet wel degelijk waar ik het over heb, maar heb weinig zin om er tig woorden aan vuil te maken!
Ik bewaar mijn woede wel om mijn stem woensdag kracht bij te zetten!
Nee is Nee
ik heb al je commentaar even gebundeld, en het bevestigt hetgeen ik denk:
Ja in Polen misschien zodat ze hier legaal kunnen werken! Het gaat om de Nederlander en niet om onze mede europeaan!(1)
Die EU schuld waar ieder land voor betaalt wat niet boven de 3% mocht komen meneer Zalm had het ff berekent voor het stemmen van een nieuw kabinet 2 bezuinigingsrondes waren voldoende!(2)
Kabinet was gekozen 2 rondes waren niet voldoende nog een paar rondjes eraan vast ziekenfonds voor mij is een x zo duur geworden!(3)
En Nederland betaalt per gezinshoofd 120€ terwijl in andere landen 65€ word betaalt word afgelost van de schuld!(4)
Nee is Nee en nu hopen god*erdomme dat die kraagomhoogkakkers in Den Haag eens luisteren naar de stem van het volk en niet hun eigen zin doordramt!
Nederland een democratie rot toch op het volk heeft hier niks in te brengen!
Links lullen rechts vullen!
1) west-europese bedrijven lopen nu over naar oost-europa. dit kan aan banden gelegd worden door een eenduidiger beleid. een belangrijke basis hiervoor is de grondwet. hij regelt ook de sociale aspecten van terwerkstelling, iets dat nu veelal ontbreekt in bepaalde landen.
2) die minister heeft niets te maken met die grondwet ! je gebruikt argumenten over de binnenlandse politiek om je woede te koelen op de eu-grondwet. weet je wat, ik ga ook maar ff mijn prof wiskunde mollen omdat ik gebuisd ben voor fysica.
3) het duurder worden van de sociale zekerheid is een teken van de economische verloedering. zie_dat_aub_eens_in_dat_we_een_uniform_europese_economie_nodig_hebben
4) inderdaag de rijke landen betalen meer, net zoals de rijke nederlandse mensen meer nederlandse belasting betalen dan de arme nederlandse mensen, ga je de arme mensen dan ook ff het land uitzetten ? solidariteit is een noodzaak voor een beschaafde maatschappij, en het helpt: polen doet het al economisch veel beter => de mensen verdienen meer => bedrijven willen niet meer naar daar én de europese koopkracht stijgt => onze bedrijven kunnen meer verkopen enz. zo zal ieder oost-europees land langzamerhand geen bedreiging meer vormen, nét omdat het opgenomen wordt in de europese economie.
5) de rest van de toonaard van je bericht duidt duidelijk op een afkeer voor je nederlandse regering (waarin ik je geen ongelijk lan geven). nogmaals die afkeer kun je toch niet tegen iets keren wat er niets mee te maken heeft, en op de koop toe een oplossing biedt voor die problemen !!!!
PS: begin niet over karma, want ik krijg er ook meer dan genoeg voor mijn EU-argumenten