XXL Nutrition

red alert red alert windows xp media centre activation crack!!

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
3
lieve mensen ik heb windows xp media centre edition op mn pc staan en nu is de activatieperiode verlopen.. mijn goede oude WPA_KILL tool en de meegeleverde activatie crack schijnen niet te werken.. kan iemand mij een helpende hand verlenen? als ik klik op activeren dan staat er deze windows installatie is reeds geactiveerd [ok].. terwijl dat dus blijkbaar niet zo is.. anyone? mad karma bonus in return

• Topic Starter Topic Starter
ok jongens ik zit inmiddels weer in mijn geliefde windows omgeving.. voor degene die hetzelfde probleem tegen het hoofd lopen.. hier vind je de activation crack die je zelfs nadat de activatieperiode verlopen is vanuit veilige modus kunt opstarten:

[Link niet meer beschikbaar]

tata

nog een linkje naar het xp media center aub ? :D

• Topic Starter Topic Starter
als je dbc lief aankijkt en er ruimte is op de super server wil ik hem best uppen.. wordt wel na het weekend dan ;) (2cd's.. waarvan 1 iets van 200mb is ;))

kan iemand voor mij die activatie sleutel/progje nog uploaden, ik heb mijn legale windows versie na een computercrash opnieuw geinstalleerd, maar microsoft accepteert een 2e activatie niet: windows XP Home SP2

bij voorbaat dank!
;)

kan iemand voor mij die activatie sleutel/progje nog uploaden, ik heb mijn legale windows versie na een computercrash opnieuw geinstalleerd, maar microsoft accepteert een 2e activatie niet: windows XP Home SP2

;)

In zo'n geval hoef je helemaal niet moeilijk te doen, maar kun je gewoon Microsoft bellen. (telefonische activatie) ze zullen je vragen om je orginele CD-key voor te lezen. maar aangezien je zegt dat je een legale windows XP home op je pc hebt is dat geen probleem.. vaak vragen ze ook nog waarom je opnieuw wilt activeren..

Noem dan vervanging moederbord of dat je een vervelend virus hebt gehad.

Terug
Naar boven