XXL Nutrition

Redneck vis faal.

Wtf die kerel blijft falen, en is niet met opzet? :D

"I thought I had it reverse"

Als dit niet gespeeld is dan is die vent wel heel erg dom :D

Die hond kwam echt plots uit het niets.

"What the hell was that!?" :roflol:

Laatst bewerkt:
haha dit kan niet echt zijn :p

het lijkt er idd wel om gedaan, wat een mong**l :roflol:

Tha ****, waarom zou je moedwillig al je spullen slopen, tenminste ik ga er vanuit dat dit fake is?

Mijn pa had een paar jaar geleden ook zoiets, hij gooide uit met zijn werphengel, en sloeg (vraag me niet hoe) de haak vol in zijn eigen oor :roflol:. Echt ****ing hilarisch, vooral toen mijn ma helemaal flipte omdat ze hem er niet met een tang uit kreeg :roflol:.

Tip als je een haak in je oor krijgt: haal hem er helemaal doorheen (zoals een oorbel), zodat je de weerhaak eraf kunt knippen.

Laatst bewerkt:
fake volgens mij , kijk maar eens op 1:28 . je ziet daar een touw aan die boot trekken

Heb hem gegoogeld, maar lijkt er in mijn ogen toch op dat het echt is. [Link niet meer beschikbaar]

Heb hem gegoogeld, maar lijkt er in mijn ogen toch op dat het echt is. [Link niet meer beschikbaar]

owl-noway.jpg

hahahahaha Bill Dance heet die vent. Er zijn echt veel filmpjes van zijn falen en ze zijn allemaal grappig.

Heerlijk hoe droog die vent blijft reageren.

haha wat een vent, die kerel sloopt echt alles!! zelfs de waterleiding bij 1.50

Hij kan echt zo in Guinness voor meeste falingen. Wel prachtige filmpjes, beter dan die lame home video's waarin een kind op z'n bek gaat :thumbup:

:roflol: geweldig :D

Terug
Naar boven