Fitness Seller

Breaking News Regis genaux overleden

rivelino

Ripped Bodybuilder
Waardering
73
Ex-Rode Duivel Régis Genaux is overleden

za 08/11/08 - Ex-voetballer en Rode Duivel Régis Genaux is overleden. De 35-jarige Genaux overleed aan de gevolgen van een hartaanval.
Genaux debuteerde op zijn 17e in de eerste ploeg van Standard. In 1993 won hij met Standard de Beker van België. Na vijf seizoenen vertrok hij naar Coventry, in Engeland. Na een jaar ging de rechtsback naar Italië, naar Udinese. Hij bleef ervijf jaar en keerde terug naar Standard.

Op zijn 29e zette hij door blessureleed een punt achter zijn carrière. Hij was 22 keer Rode Duivel.

Na zijn spelersloopbaan werd hij jeugdtrainer bij Verviers. Eind 2006 kreeg hij zijn kans als hoofdtrainer bij derdeklasser Seraing, waar hij in april van dit jaar werd ontslagen.

Momenteel werkte Régis Genaux voor Belgacom TV.

Genaux werd 35. Hij laat een vrouw en twee kinderen na.

Damn shocking nieuws dit.:(

zo das wel jong he....pfff het lijkt wel of dat steeds vaker voor komt hartproblemen op jonge leeftijd..

Ken hem niet, maar 35 is erg jong.

Dat is wel een beetje te vroeg..

rip

Doping -> hogere kans op hartfalen, maar ze nemen graag het risico

ken hem niet
treurig voor de familie als er op zo'n manier een jong familielid aan je ontvalt.

:rolleyes:

Heb me altijd afgevraagd wat het nut is van dergelijke steunbetuiging op een forum waar geen ziel om geeft? Al helemaal als je "rip" gaat spammen. :o

Doet dat hele gedoe met Sterchele weer bij me opkomen.. wat een hysterie was dat, niet toevallig vooral van jongeren en voetbalfanaten natuurlijk. Wat een hypocriete wereld he? ;)

:rolleyes:

Heb me altijd afgevraagd wat het nut is van dergelijke steunbetuiging op een forum waar geen ziel om geeft? Al helemaal als je "rip" gaat spammen. :o

Doet dat hele gedoe met Sterchele weer bij me opkomen.. wat een hysterie was dat, niet toevallig vooral van jongeren en voetbalfanaten natuurlijk. Wat een hypocriete wereld he? ;)
Tja, als je zegt. Eindelijk, opgetiefd met die sukkel moet ie maar geen dope gebruiken, krijg je iedereen over je heen. Vandaar natuurlijk gewoon

rip

Geen hartfalen, wel longembolie.

Terug
Naar boven