MuscleMeat

reljeugd hier in de buurt

Dennis69

Advanced Bodybuilder
Waardering
7
Hier bekijk deze mooie website eens van de reljeugd hier in ons kleine dorpje haha.

[Link niet meer beschikbaar]

Ze zitten altijd voor de abn amro bank hier vandaar de naam. Oja mooie foto's ook :rolleyes:

:roflol:

En welke ben jij?

trieste lui , neem ze eens mee naar de sportschool dan hebben ze wat te doen.in plaats van zulke foto's maken met hitlergroet en shit.en check die reacties :D

dit kan niet serieus zijn

De site laadt hier helemaal niet. :P

:roflol:

Wat een mong**l.

Uhmz, die gast met het petje lijkt mij niet echt een 'blanke medemens' wel? Wat een knuppeltjes zeg.

Hier bekijk deze mooie website eens van de reljeugd hier in ons kleine dorpje haha.

[Link niet meer beschikbaar]

Ze zitten altijd voor de abn amro bank hier vandaar de naam. Oja mooie foto's ook :rolleyes:
Zijn dat van die Sjaakies die je lastigvallen als je gaat pinnen?

• Topic Starter Topic Starter
hehe nee, paar van die mensen zitten zelf op de sportschool. Monsterlijk partial reps en monster x benen squats kromme rug, schitterend.

site laad hier ook niet echt...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

StillStrong's avatar ? :D

klik rechtermuisknop 1 x misschien laadt hij dan wel.. bij mij wel overgens nu .

Zielige lui zijn dat...

"'ABN-Gang''

Hehe, zal er bijna bang van worden....

hehe sorry hoor maar ik moest eve denke dat die met dr zwart haar er nog best lekker uitziet :). (oke oke ze is wat te jong, maar toch)

Wat een kneusen:P extreem rechts dit extreem rechts dat. en dan wel bij filmpjes als titel: video SHIZEL. beetje kansloos maar dat groeit er wel weer uit hoop ik

Terug
Naar boven