MuscleMeat

Reminder AROMASIN&AROFIXEN gebruikers

krieltje

Monstrous Giant
Waardering
368
Lengte
1m65
Massa
106kg
Vetpercentage
15%
Lui als bovenstaand gebruikt word,deze inemen met omega olie tabs. Opname is 40% hoger indien hiermee gecombineert.

gr

Kijk, dat is nuttige info...thnx! Mart.

Goeie info man..

Deed et al maar bij hoeveel omega per dag haal je zown betere opname?

Prima post kriel!!!

Dan kan ik volgende keer wel switchen naar 1 cap EOD. Spul slaat zonder omega al in als een bom.

• Topic Starter Topic Starter
zowiezo omega bij dit soort middelen ivm killing cholesterol spiegels.
Maar opname is beter met omega. Stukjes staan in de aromasin/fixen topics,maar merk dat bij mij op de sportschool mensen het daarmee niet zo nauw nemen als we zitten te discusieren

Lijkt me logisch, dit soort stoffen zijn vetoplosbaar. Steroide hormonen zijn gebaseerd op het cholestrol skelet/molecuul. Alleen bepaalde verbindingen aan een steroide, zoals bijv. 17a methylatie, beïnvloeden de oplosbaarheid. 17aa steroiden lossen beter op in water dacht ik.

Maar bedankt kriel, dat je dit even duidelijk hebt gemaakt aan alle leden in deze sectie!

Bij hoeveel olie is die 40% uptake?

Staat toch ook op de potjes als ik me niet vergis.

zowiezo omega bij dit soort middelen ivm killing cholesterol spiegels.
Maar opname is beter met omega. Stukjes staan in de aromasin/fixen topics,maar merk dat bij mij op de sportschool mensen het daarmee niet zo nauw nemen als we zitten te discusieren
Maakt het nog uit of het omega 3, 6 of 9 is?

Verder moeten omega vetzuren idd standaard in elk voedingsschema zitten. Hoeft ook niet moeilijk te zijn, paar visoliecapsules, handjevol walnoten en wat olijfolie en lijnzaadolie will do the job.

thanks bro...
ik deed het al wel....vandaar dat het zo goed wekrte bij me hehehe

maar ....altijd goeie en nuttige info..

Nee had fixe longontsteking, zat op sust ivm primo waardoor ik geen gevoel meer in mijn derde beenefant had. Dus mijn 25 weker+ gestopt.

Weet niet hoeveel, maar zal ongetwijfeld geen vrachtwagen vol omega zijn. Zal 1 à 2 caps zijn

maakt het tijdstip iets uit, samen tegelijk pakken , ik pak de aro in de avond en olie in de ochtend

zou het samen doen,althans zo doe ik het

Hahaha krieltje tog :D
En laat die info uit je duim maar komen ;)

grtz

Bij welke hoeveelheid omega caps?

Terug
Naar boven